• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
1

۲٫۶ برابر شدن سود کسب شده شرکت بیمه دی نسبت به سال گذشته

  • کد خبر : 89640
  • 08 خرداد 1403 - 14:02
۲٫۶ برابر شدن سود کسب شده شرکت بیمه دی نسبت به سال گذشته

مدیرعامل بیمه دی ضمن تبیین اهداف و برنامه‌های سال جاری، از افزایش فروش ۸۰ درصدی و بیش از ۲٫۶ برابر شدن میزان سود کسب شده این شرکت نسبت به سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت در نشست فصلی با مدیران و کارکنان سراسر کشور که به صورت برخط برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه، افزود: میزان سود کسب شده شرکت از حدود سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ به هشت هزار و ۵۰۰ هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ افزایش داشته است.
وی در ادامه افزود: این موفقیت با تحقق پرتفوی بیش از ۱۷۰ هزار میلیارد ریالی میسر شده است.

کسب ۵۰ درصدی پرتفوی از طریق خرده فروشی
مدیرعامل بیمه دی افزود: در سال ۱۴۰۳ کسب پرتفوی بیش از ۳۱۰ هزار میلیارد ریالی پیش بینی شده است که حدود ۵۰ درصد آن از طریق خرده فروشی باید محقق شود که انجام آن نتایج ارزشمندی برای شرکت به همراه خواهد داشت.
موهبتی با اشاره به ظرفیت‌های بکر موجود در بازار بیمه کشور افزود: هم اکنون ۷۵ درصد مردم فاقد بیمه درمان تکمیلی هستند و یا در حوزه بیمه شخص ثالث با وجود اجباری بودن آن، درصد قابل توجهی از مردم فاقد بیمه‌نامه هستند که برای کسب این بازارها نیازمند حضور قدرتمند در عرصه رقابت سالم هستیم.
موهبتی در ادامه به اهداف ترسیم شده برای شرکت اشاره و تصریح کرد: مهمترین عامل برای تحقق این مهم، توجه جدی به سرمایه انسانی متعهد، متخصص و دلسوز است.

مزیت رقابتی عاملی موثر در افزایش سهم از بازار
مدیرعامل بیمه دی بر ضرورت ایجاد مزیت رقابتی برای حضور قدرتمند در بازار صنعت بیمه تاکید کرد و گفت: مهمترین مزیت، ارائه بسته باکیفیت به مشتریان و بیمه‌شدگان و همچنین ارائه خدمات پس از فروش به شکلی مطلوب و مناسب است که البته در این راه، باید از ایده‌های خلاقانه و نوآورانه استقبال و ازظرفیت‌های فضای دیجیتال استفاده کرد.
وی هدف از برگزاری این نشست را شنیدن دغدغه‌ها و چالش‌های همکاران در شعب سراسر کشور ذکر کرد و گفت: همکاران ما در شعب باید به موضوع فروش توجه ویژه‌ای داشته باشند، ظرفیت‌های استان‌ها برای عقد قرارداد با واحدهای صنفی، صنعتی، ادارات و سازمان‌ها شناسایی و تلاش شود با عقد قراردادهای باکیفیت در راستای تحقق اهداف شرکت گام برداشته شود.

تاکید بر اخلاق مداری در عرصه رقابتی
مدیرعامل بیمه دی ضرورت توجه جدی به اخلاق حرفه‌ای در عرصه رقابتی بازار را مورد تأکید قرار داد و گفت: ما به هر طریق قرار نیست فروشنده خوبی باشیم، در فروش مهم این است که اخلاق‌مدار بوده و در عقد قرارداد آنچه که د‌ر توان داریم را تعهد کنیم.
وی افزود: سرمایه اجتماعی ما اعتماد عمومی است و اگر آن از دست بدهیم برای کسب دوباره آن راه سختی در پیش خواهیم داشت.

دانستن، خواستن و توانستن سرمایه معنوی ما برای رسیدن به اهداف
موهبتی، توفیق شرکت را در سایه «خلاقیت» و «نوآوری» دانست و اضافه کرد: بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات به دلیل فقر ایده و عقب افتادن از بازار از بین رفته و در مقابل شرکت‌های کوچکی هستند که با یک ایده به موفقیت‌های بزرگ دست یافتند.
مدیرعامل بیمه دی گفت: لذا ما با شعار «دانستن، خواستن و توانستن» به جایگاه بسیار خوبی در صنعت بیمه خواهیم رسید.
در این نشست که با هدف تبیین اهداف و برنامه‌های بیمه دی در سال جاری و دستاوردهای سال گذشته برگزار شد، معاونین و مدیران ستادی نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=89640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.