• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

۱۰ کشور با اینترنت رایگان – کشورهایی که در آنها نباید نگران Wi-Fi باشید!

  • کد خبر : 10035
  • 08 اسفند 1399 - 12:00
۱۰ کشور با اینترنت رایگان – کشورهایی که در آنها نباید نگران Wi-Fi باشید!

در دنیای امروز، با رشد تکنولوژی و شبکه‌های اجتماعی، زندگی کردن بدون اینترنت برای خیلی از افراد غیرقابل تصور است. دیدن مطالب اشتراکی دوستان و افراد مشهور در شبکه‌های اجتماعی، نظر دادن درباره آنها، صحبت کردن با نزدیکان به صورت اینترنتی، برگزاری دوره‌های آنلاین از راه دور، چک کردن به‌روزترین اخبار و… تنها بخش کوچکی از کاربرد‌های بی‌شمار اینترنت است که همه ما هرروز از آن استفاده میکنیم. بنابراین، یکی از دغدغه‌های ما خرید اینترنت و یا شارژکردن Wi-Fi است.

کشورهای با اینترنت رایگان عمومی

به همین منظور، کشور‌های بسیاری با هدف رضایمندی شهروندان خود و جذب گردشگر امکان اتصال به Wi-Fi رایگان را در سراسر کشورشان فعال کردند. شما میتوانید به راحتی در هر نقطه‌ای که هستید به موقعیت مکانی جاده‌ها، نقشه کامل شهر، رستوران‌ها و… دسترسی داشته باشید. بنابراین اگر زمانی قصد سفر یا مهاجرت به کشور دیگری را داشتید، بهتر است که این موارد را مد نظر داشته باشید. در این مقاله با هم نگاهی خواهیم داشت به لیست برترین کشورهای با اینترنت رایگان عمومی . با ما همراه باشید.

۱- لیتوانی – Lithuania

1- لیتوانی – Lithuania

اینترنت رایگانی که کشور لیتوانی ارائه میکند، سریع‌ترین و امن‌ترین نوع اینترنت است و این موضوع باعث جذب توریست‌های بسیار زیادی به این کشور شده است. میانگین سرعت دانلود در این کشور، ۱۵٫۴ مگابایت بر ثانیه و میانگین سرعت آپلود ۱۴٫۱۷ مگابایت بر ثانیه است.

۲- کرواسی – Croatia

2- کرواسی-Croatia

دومین کشور برتر در زمینه ارائه اینترنت به افراد بومی و مسافران، کشور کرواسی است. این کشور با سرعت بی‌نظیر ۱۴ مگابایت در ثانیه، در لیست برترین کشور‌ها قرار گرفت.

۳- استونی – Estonia

3- استونی-Estonia

استونی در گذشته دومین کشور برتر در ارائه اینترنت شناخته میشد تا اینکه کرواسی با پیشرفتی که کرد توانست جایگاه دوم را از آن خود کند. حال، استونی با میانگین سرعت دانلود۱۲٫۵ مگابایت در ثانیه رتبه سوم را دارد.

۴- ایرلند – Ireland

4- ایرلند-Ireland

ایرلند با سرعت بارگیری ۱۱٫۴۳ مگابایت در ثانیه، توانسته است سرعتی تقریبا دوبرابر ایالات متحده را ارائه دهد. همچنین با قابلیت برنامه معروف  Wi-Fi finderامکان یافتن چندین نقطه اتصال در محدوده موردنظر خود وجود دارد.

۵-رومانی – Romani

5-رومانی-Romani

رومانی نیز یکی از کشورهای برتر در زمینه ارائه اینترنت رایگان است. این کشور مانند هر کشور توسعه یافته دیگر در اروپا، در مکان‌های مختلف مثل پارک‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و… بدون هیچ هزینه ای و با سرعت بالا خدمات وای فای را ارائه می‌دهد. میانگین سرعت دانلود در این کشور ۱۱٫۳۲ مگابایت در ثانیه است.

۶- بریتانیا – United Kingdom

6- بریتانیا- United Kingdom

هنگام حضور در کشور سلطنتی‌ای همچون بریتانیا، باید سلطنتی گشت وگذار کنید.در این کشور همواره Master Card  وجود دارد تا افرادی که علاقه ای به حمل پول نقد ندارند، بتوانند با استفاده از برنامه مخصوص آن و اتصال به یک اینترنت پرسرعت در هر نقطه از شهر، سفری امن و راحت را تجربه کنند. میانگین سرعت دانلود در این کشور ۱۰٫۹۷ مگابایت در ثانیه است.

۷- دانمارک – Denmark

7- دانمارک- Denmark

دانمارک یکی از کشورهایی است که به عنوان”متصل ترین کشور” در جهان شناخته شده است. این کشور خدمات اینترنتی بسیار قوی‌ای را در فضاهای عمومی مختلف و همچنین روش‌های حمل و نقل عمومی مختلف را ارائه می‌دهد.

میانگین سرعت دانلود در این کشور، ۱۰٫۵۲ مگابایت در ثانیه است.

۸- مجارستان – Hungary

8- مجارستان- Hungary

مجارستان یکی از کشور‌های بسیار هوشمند در این زمینه است. در این کشور با دانلود نرم‌افزار Wiman App  به راحتی میتوان به یک شبکه رایگان و پرسرعت اینترنت متصل شد و در هر نقطه ای از آن استفاده کرد. میانگین سرعت دانلود در مجارستان، ۱۰٫۳۷ مگابایت در ثانیه است.

۹- بلژیک – Belgium

9- بلژیک- Belgium

زمانی که وارد این کشور میشوید با انجام یک کار ساده میتوانید به شبکه اینترنت رایگان این کشور دسترسی پیدا کنید. تنها کافی است که یکبار در سیستم شبکه بلژیک ثبت نام کنید، پس از آن در هر نقطه‌ای میتوانید از خدمات رایگان و پرسرعت اینترنت این کشور، با میانگین سرعت دانلود ۱۰٫۰۷ مگابایت در ثانیه استفاده کنید.

۱۰- اسلوونی – Slovenia

10- اسلوونی- Slovenia

اسلوونی یکی از کشور‌هایی است که سرعت اینترنت بسیار بالایی دارد و در لیست برترین کشور‌ها قرار میگیرد اما اینترنت در تمام نقاط این کشور رایگان نیست، فقط ممکن است در بعضی مکان‌های مهم به مدت یک ساعت اینترنت رایگان به افراد ارائه شود. میانگین سرعت دانلود در این کشور ۹٫۷۲ مگابایت در ثانیه است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=10035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.