• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
3

یک محصول برای چند کاربرد

  • کد خبر : 14482
  • 22 اردیبهشت 1400 - 18:20
یک محصول برای چند کاربرد

داشتن دستگاه‌ها و محصولاتی که توانایی انجام چند کار متنوع را فراهم می‌کنند کم‌کم به یک نیاز اصلی کاربران تبدیل شده است. تنوع کارها و ادغام محیط زندگی و کار با یکدیگر باعث شده تا افراد زیادی به داشتن دستگاه‌های همه کاره و توانمند تمایل پیدا کنند. مثلا مانیتوری که بتواند همزمان کارهای اداری پدر و مادر خانواده را انجام دهد، وسیله بازی و سرگرمی اعضای خانواده باشد و در تحصیل و یادگیری فرزندان خانواده هم نقش و کمک اصلی را ایفا کند.

تمامی این مثال‌ها و قابلیت‌ها را می‌توان در یکی از جدیدترین مانیتورهای سامسونگ پیدا کرد. مانیتورهایی که با نام Smart و در دو مدل M7 (۳۲ اینچ) و M5 (۳۲ و ۲۷ اینچ) طراحی و عرضه شده‌اند. 

مانیتورهای Smart از جمله محصولاتی هستند که کاربران می‌توانند بدون نیاز به کامپیوتر یا لپ‌تاپ از قابلیت‌های آن استفاده کنند. این مانیتورها مثل تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ از سیستم عامل اختصاصی این شرکت به نام «تایزن» بهره می‌برد. در واقع با داشتن این قابلیت، مانیتورهای Smart به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا مانند تلویزیون‌های هوشمند ساعت‌های به تماشای برنامه‌های ویدئویی بنشینند و سرگرم شوند، در صورت نیاز کارها و فایل‌های اداری خود را روی صفحه نمایش چشم‌نواز آن انجام دهند و در عین حال از بازی ویدئویی مورد علاقه خود لذت ببرند. تمامی این کارها در حالی انجام می‌شود که نیازی به اتصال لپ‌تاپ یا کامپیوتر جانبی خاصی نیست و تمامی کارها به شکل آنلاین قابل انجام است.

با وجود این برای اتصال گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترها به مانیتور، روش‌های آسان و پرسرعتی پیش‌بینی شده است که کاربران می‌توانند از آنها کمک بگیرند. 

راهکارهای اتصال

کاربران مانیتورهای سری Smart برای اتصال دستگاه‌های دیجیتالی مثل گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ و… به مانیتور می‌توانند مناسب‌ترین راه‌حل را از میان روش‌های متنوع انتخاب کنند. برای اتصال گوشی‌های هوشمند راهکارهایی مثل قابلیت Tap View یا App Casting پیش‌روی کاربران است که تنها با یک ضربه ساده بر روی صفحه نمایش مانیتور اتصال برقرار می‌شود. برای کاربرانی که می‌خواهند تجربه‌ای شبیه به دسکتاپ از گوشی خود داشته باشند، ابزار سامسونگ دکس (Dex) پیش‌بینی شده که به کمک آن کاربران می‌توانند از تمامی قابلیت‌های گوشی خود بر روی مانیتور استفاده کنند.  

اتصال از طریق کابل HDMI، USB 2.0، USB-C (تنها در مدل M7) و همینطور وای‌فای و بلوتوث ۴٫۲ از دیگر امکانات مانیتورهای سری Smart سامسونگ است.

مانیتورهای Smart سامسونگ از برنامه مایکروسافت آفیس ۳۶۵  پشتیبانی می‌کند، به لطف این قابلیت افراد در خانه خود مثل زمانی که در محل کار و اداره هستند به اسناد و فایل‌ها دسترسی دارند. آن هم بدون اینکه نیاز باشد به کامپیوتر یا لپ‌تاپ متصل شوند. این قابلیت به کمک وای‌فای مانیتور انجام می‌شود و این توانایی را به افراد می‌دهد تا اسناد و فایل‌های کاری را در فضای ابری مشاهده، ویرایش و ذخیره کنند.

راهکارهای متنوع اتصال کابلی و بی‌سیم در مانیتور Smart سامسونگ باعث شده تا به کمک این دستگاه‌ها هر جایی از خانه را به محل کار، سرگرمی و بازی تبدیل شود.

بازی و سرگرمی

مانیتورهای Smart سامسونگ برای زمان‌هایی که می‌خواهید فیلم‌ و سریالی را تماشا کنید و یا بازی‌های ویدئویی انجام دهید قابلیت‌ها و فناوری‌های پیشرفته خود را به نمایش می‌گذارد. این مانیتورها به کمک وضوح بالای صفحه نمایش خود و پشتیبانی از فناوری HDR10 و ارائه برنامه‌ها و سرویس‌های ویدئوی آنلاین عملکرد جذاب و چشمگیری خواهند داشت. 

مانیتور سری Smart سامسونگ از قابلیت انطباق تصویر یا Adaptive Picture برخوردار است که به کمک هوش مصنوعی، شرایط زمانی و مکانی را تجزیه‌ و تحلیل می‌کند تا بهترین کیفیت تصویر را نماش دهد. در قابلیت Adaptive Picture تنظیمات مربوط به کنتراست و روشنایی تصویر براساس تغییرات محیطی بهینه‌ می‌شود.

در زمان بازی‌های ویدئویی هم این مانیتورها به لطف قابلیت Ultrawide Game View می‌توانند تجربه بصری گسترده و کم‌نقصی را ارائه دهند. در این قابلیت کاربران تصاویر بازی را با نسبت تصویر ۲۱:۹ مشاهده می‌کنند و می‌توانند از تمامی جزئیات تصویری بازی لذت ببرند.

سری جدید مانیتورهای Smart موفق شدند تاییدیه رسمی راحتی چشم یا Eye Comfort را از موسسه TUV Rheinland آلمان که یک مرکز معتبر بین‎المللی است، دریافت کنند. علاوه بر این با فعال کردن حالت Eye Saver میزان نور آبی نمایشگر تا حد ایمن و استاندارد کاهش می‌یابد.

برای کنترل از راه دور برنامه‌ها و تنظیمات مانیتور Smart دو امکان ریموت کنترل اختصاصی و دستیار صوتی بیکسبی در اختیار کاربران قرار گرفته است. همچنین با وجود اسپیکرهای دوگانه ۵ وات نیازی به لوازم جانبی خاصی نخواهد بود و کاربران می‌توانند بیشترین لذت و هیجان را از کار با مانیتور ببرند.

مجموع این قابلیت‌ها باعث شده تا مانیتورهای سری Smart سامسونگ به دستگاهی همه کاره برای کارها و نیازهای معمول کاربران تبدیل شود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=14482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.