• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

گوشی گلکسی اس ۲۲ الترا احتمالا ۱۹ بهمن معرفی خواهد شد

  • کد خبر : 31763
  • 15 آذر 1400 - 11:11
گوشی گلکسی اس ۲۲ الترا احتمالا ۱۹ بهمن معرفی خواهد شد

براساس اطلاعات منتشر شده توسط یکی از لودهندگان خبرهای فناوری، سامسونگ احتمالا در تاریخ هشتم فوریه ۲۰۲۲ (۱۹ بهمن ۱۴۰۰) از گلکسی اس ۲۲ الترا رونمایی خواهد کرد.

انتظار می‌رود سامسونگ سال آینده، گوشی‌های پرچم‌دار سری گلکسی اس ۲۲ را معرفی کند، اما تاریخ دقیق رونمایی از این محصولات هنوز رسما توسط غول فناوری کره‌ای اعلام نشده است. پیش از این، گوشی‌های سری گلکسی اس همیشه ازجمله اولین گوشی‌های هوشمندی بازار بود که از نسل جدید پردازنده‌های کوالکام بهره می‌برد، اما ظاهرا گلکسی اس ۲۲ الترا تا ماه فوریه‌ی سال ۲۰۲۲ رونمایی نخواهد شد.

به گزارش گیزموچاینا، اطلاعات فاش شده توسط آیس‌یونیورس نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ الترا را رسما در تاریخ هشتم فوریه (۱۹ بهمن ۱۴۰۰) معرفی کند. این شرکت معمولا سایر مدل‌های پرچم‌داران سری گلکسی اس را به‌طور هم‌زمان معرفی می‌کند، اما به گفته‌ی آیس‌یونیورس، مدل‌های دیگر گلکسی اس ۲۲ پیش از تاریخ ذکر شده و با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک رونمایی خواهند شد.

کوالکام به‌تازگی از اسنپدراگون ۸ نسل یک رونمایی کرده است و اکنون بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند برای معرفی اولین پرچم‌دار مجهز به این سیستم-روی-چیپ (SoC) رقابت می‌کنند. یکی از این شرکت‌ها شیائومی است که انتظار می‌رود گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ را اواخر ماه جاری معرفی کند و بدین ترتیب اولین پرچم‌دار مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل یک را روانه‌ی بازار خواهد کرد. البته موتو اج X30 موتورولا و ریل‌می GT2 پرو نیز در پی تصاحب این عنوان هستند. در هرحال باید توجه داشت که این گوشی‌ها تا سال آینده به بازار عرضه نخواهند شد.

انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۲ الترا به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شود. دو دوربین ۱۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دیگر نیز ماژول دوربین این دستگاه را تکمیل می‌کند. دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی این محصول از نوع HM3 سامسونگ و گشودگی دیافراگم آن f/1.8 خواهد بود. علاوه‌بر این انتظار می‌رود دوربین اصلی اس ۲۲ الترا از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر پشتیبانی کند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=31763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.