• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

گوشی ریلمی Narzo 30 با مشخصات میانرده معرفی شد

  • کد خبر : 14849
  • 28 اردیبهشت 1400 - 18:21
گوشی ریلمی Narzo 30 با مشخصات میانرده معرفی شد

ریلمی یکی از کمپانی‌های چینی می‌باشد که در طول حضور اولیه خود در بازار توانست نظرات مثبت زیادی را به سمت خود جذب کند و بعد از آن، با ارائه گوشی‌های هوشمند مختلف، سطح اشتراک بازار خود را افزایش دهد. بعد از ارائه موفق چندین گوشی دیگر شاهد گوشی ریلمی Narzo 30 از سمت این کمپانی هستیم. این دستگاه نسخه عادی دو برادر narzo 30a و Narzo 30 Pro 5G است.

این دستگاه تکمیل کننده سری گفته شده است اما با توجه به اینکه نسخه رده پایین این سری است، از مشخصات بسیار خوبی برخوردار می‌باشد. گوشی ریلمی Narzo 30 از یک نمایشگر ۶٫۵ اینچی با رزولوشن FHD+ و نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز استفاده کرده است. این نمایشگر قادر است تا به حداکثر روشنایی ۵۸۰ نیت برسد که برای یک دستگاه میانرده رقم مناسبی است اما ممکن است در طول استفاده از این دستگاه در طول روز مقداری اذیت شوید.  یک حفره گرد در گوشه سمت چپ نمایشگر برای قرار گرفتن سنسور ۱۶ مگاپیکسلی IMX471 قرار دارد.

پنل پشتی دستگاه یک طراحی خاص برای تنها نگذاشتن دوربین‌های اصلی به خود گرفته است. سه دوربین با کیفیت‌های ۴۸ مگاپیکسل، ۲ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسل به ترتیب برای ثبت تصاویر اصلی یا همان واید، پرتره و ماکرو در نظر گرفده شده‌اند. این گوشی هوشمند از ویژگی UIS برای کمتر کردن لرزش‌های ویدیوهای گرفته شده با استفاده از این گوشی استفاده کرده است. همچنین از دیگر ویژگی‌های قرار گرفته برای دوربین اصلی این دستگاه می‌توان به NightScape اشاره کرد.

زیر پوسته دستگاه، پردازنده Helio G95 با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. همچنین نسخه اندروید در نظر گرفته شده برای این دستگاه، اندروید ۱۱ بوده که پوستته Realme UI 2.0 بر روی آن، نشسته است. گوشی Realme Narzo 30 همچنین از چیپ NFC استفاده کرده است.

دکمه خاموش و روشن دستگاه حکم اثر انگشت را نیز بازی می‌کند و عملکرد آن را باید به زودی در تست‌هایی که بر روی این دستگاه انجام خواهد شد باید دید. تمام  موارد گفته شده توسط یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می‌شوند و این باتری با استفاده از یک آداپتور ۳۰ وات قادر است تا دستگاه را در ۶۵ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ نماید.

قیمت این دستگاه از ۱۹۵ دلار شروع خواهد شد و می‌توانید آن را در دو رنگ آبی و سفید تهیه نمایید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=14849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.