• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
3

گوشی‌های جدید برای چالش‌های جدید

  • کد خبر : 16271
  • 12 خرداد 1400 - 20:20
گوشی‌های جدید برای چالش‌های جدید

گلکسی‌های A52 و A72 جدیدترین گوشی‌های سری A سامسونگ هستند که با قابلیت‌های نوآورانه، طراحی و روانه‌ بازارهای جهانی شده‌اند.

این گوشی‌ها که از ابعاد ۶٫۵ (A52) و ۶٫۷ (A72) اینچ برخوردارند، پاسخگویی به نیازهای اصلی کاربران در دوران کنونی را هدف قرار داده‌اند. به لطف قابلیت‌های جدید گوشی‌های A52  و A72 شما می‌توانید زیباترین و جالب‌ترین عکس‌ها را به ثبت برسانید، ساعت‌ها از هیجان بازی در نمایشگر چشم‌نواز سوپرآمولد لذت ببرید، با اکوسیستم گسترده گلکسی در ارتباط باشید، گوشی همراه خود را در هر جایی که دوست دارید از ساحل دریا تا حمام خانه به همراه داشته باشید و در نهایت تجربه موبایلی کم‌نظیر و پیشرفته‌ای را پشت سر بگذارید.

در ادامه بخشی از جدیدترین و برترین قابلیت‌های گلکسی‌های A52  و A72 سامسونگ را مرور کرد‌ه‌ایم.

روشنایی بالا با تجربه‌ای روان

صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند جایی است که کاربران در طول شبانه‌روز ساعت‌های زیادی به آن چشم می‌دوزند و برای همین باید در هر زمان و مکانی از زیر نور شدید خورشید گرفته تا اتاق‌ خواب تاریک قابلیت‌های خود را نشان دهند. معمولا کار کردن با گوشی‌ها در طول روز و در فضاهای عمومی به دلیل تابش نور خورشید با کمی مشکل همراه است. در گلکسی‌های A52  و A72 میزان روشنایی صفحه نمایش به رقم ۸۰۰ نیت رسیده تا نمایشگرهای سوپرآمولد این گوشی‌ها تصاویری بسیار دقیق و واضح را در هر زمان و مکانی که کاربر به آنها نیاز دارد، به نمایش بگذارد.

گلکسی‌های A52  و A72 با صفحه نمایش Infinity-O و وضوح تصویر FHD+ طراحی شده‌اند. با افزایش نرخ بروزرسانی تصویر در نمایشگر این گوشی‌ها، کاربران تجربه‌ای نرم و روان‌تر از کار با برنامه‌ها و بازی‌ها را خواهند داشت. نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز (در مدل A52 5G) کمک می‌کند تا علاوه بر اجرای بی‌نقص بازی‌های پیچیده، تجربه بصری جذاب‌تر همراه با آسان‌تر شدن تاچ، اسکرول و حرکات دست روی صفحه نمایش را شاهد باشیم.

صفحه نمایش این گوشی‌ها همچنین به فناوری Eye Comfort Shield مجهز است که با کاهش نور آبی به خواب راحت‌تر کاربر کمک می‌کند.

دوربین چهارگانه

هر دو مدل A52  و A72 از دوربینی چهارگانه با سنسورهای متنوع برای گرفتن عکس‌ها و ویدئوهایی با عمق و فوکوس بالا برخوردارند. امکان زوم اپتیکال و دیجیتال چند برابری در این گوشی‌ها باعث شده تا کاربران بتوانند عکس‌هایی با زوم بالا را ثبت کنند و حتی پس از گرفتن و کراپ کردن تصویر، عکس‌های باکیفیتی را ذخیره کنند.

دوربین گلکسی A72 به کمک سنسور تله‌فوتو خود قادر است تا زوم اپتیکال ۳ برابری و زوم دیجیتال ۳۰ برابری را در اختیار کاربران بگذارد.

دوربین گلکسی‌های A52  و A72 حالت‌های تصویری متنوعی را به کاربران ارائه می‌دهد که به کمک آنها می‌توانند تصاویر جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را ایجاد کنند. مثل حالت Fun که لنزهای AR اسنپ‌چت را به تصاویر دوربین گوشی اضافه می‌کند. همچنین به کمک بخش AR Emoji و My Filter هر کاربری می‌تواند عکس‌ها و فیلترهای دلخواه خود را داشته باشد.

دوربین چهارگانه گلکسی‌های جدید سری A در زمان گرفتن ویدئو هم ویژگی‌های جذابی را ارائه می‌دهد. یکی از این ویژگی‌ها، قابلیت ۴K Video Snap است که کاربران به کمک آن می‌توانند بصورت فوری لحظات زیبا و دلخواه خود را از ویدئوهای ۴K جدا کنند و آنها را به شکل عکس‌هایی ۸ مگاپیکسلی در گوشی خود ذخیره کنند.

قابلیت Scene Optimizer در دوربین گلکسی‌های جدید امکان استفاده از هوش مصنوعی برای تعیین بهترین تنظیمات و گرفتن ۳۰ نوع تصویر و پس‌زمینه، مانند غذا، منظره و… را فراهم می‌کند. همچین به کمک این قابلیت کاربران می‌توانند به سادگی متن‌های مورد نظر خود را از تصویر پس زمینه جدا کنند و بدون نیاز به اسکن کردن، عکس‌های واضح و شفافی از اسناد خود داشته باشند.

اتصال امن و ساده

این روزها تعداد دستگاه‌هایی که گوشی‌های هوشمند به آن متصل می‌شوند بیشتر از همیشه شده است، هدفون‌های بی‌سیم‌، تلویزیون‌های هوشمند، پخش‌کننده‌ها و اسپیکرها و… بخشی از این دستگاه‌ها هستند. برای همین لازم است تا کار اتصال‌ گوشی‌های هوشمند به سایر دستگاه‌ها ساده‌تر و البته امن‌تر از قبل شود.

گلکسی‌های A52 و A72 به قابلیت‌های متنوعی مثل Music Share، Quick Share و Private Share مجهز هستد که امکان اتصال هوشمند و امن را به ساده‌ترین شکل فراهم می‌کنند. 

در قابلیت Music Share کاربران می‌توانند به سادگی گوشی‌‌ هوشمند خود را با دستگاه دوستان یا همکاران همگام کنند و بدون نیاز به اتصال، بصورت مشترک از موسیقی لذت ببرند. همچنین امکان اتصال همزمان به دو دستگاه گلکسی Buds وجود دارد.

یکی دیگر از قابلیت‌های اتصال آسان گوشی، Quick Share است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون محدودیت حجمی، تصاویر و ویدئوهای دلخواه خود را برای دیگر دستگاه‌های گلکسی که در نزدیکی آنها قرار دارد، ارسال کنند. برای حفظ حریم خصوصی کاربران قابلیت Private Share گنجانده شده تا حتی بعد از به اشتراک گذاشتن عکس‌ها هم بتوان تنها با یک ضربه اشتراک‌گذاری با افراد مورد نظر را لغو کرد.

قابلیت ضدآب و گرد و غبار IP67، باتری ۴۵۰۰ (A52) و ۵۰۰۰ (A72) میلی‌آمپرساعت، بلندگوهای استریوی بهینه‌سازی شده با فناوری Dolby Atmos، پشتیبانی از حافظه خارجی تا ۱ ترابایت و رابط کاربری جدید One UI 3 از دیگر بخش‌های فهرست بلند قابلیت‌های گلکسی‌های A52  و A72 است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=16271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.