• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

گلکسی S۲۲ پلاس با پرچمدار کوالکام به بازار می آید

  • کد خبر : 29835
  • 23 آبان 1400 - 15:41
گلکسی S۲۲ پلاس با پرچمدار کوالکام به بازار می آید

در بررسی‌های جدید گیک‌بنچ مشخص شده که گوشی گلکسی S۲۲ پلاس از اسنپدراگون ۸۹۸، پردازنده پرچمدار کوالکام بهره می‌برد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از  gizmochina، انتظار می‌رود که سامسونگ در ماه فوریه از سری گوشی‌های گلکسی S22 رونمایی کند. گزارش‌ها نشان می‌دهند که این مجموعه دارای سه گوشی شامل گلکسی S22، S22 پلاس و S22 Ultra است. در حال حاضر نسخه پلاس S22 با برخی از مشخصات کلیدی آن در بنچ مارک Geekbench ظاهر شده است.

جزئیاتی از نسخه پلاس S22

براساس گزارش‌های اخیر می‌توان گفت که گوشی سامسونگ با شماره مدل SM-S906U به عنوان گلکسی S22 پلاس عرضه خواهد شد. در گیک‌بنچ، S22 پلاس با تراشه پرچمدار جدید کوالکام، اسنپدراگون ۸۹۸ رویت شده است. این دستگاه مجهز به چهار هسته پردازنده با فرکانس ۱.۷۹ گیگاهرتز، سه هسته پردازشگر با فرکانس ۲.۵۰ گیگاهرتز و یک هسته پردازشگر با فرکانس ۳.۰۰ گیگاهرتز است.

فهرست گیک‌بنچ همچنین نشان می‌دهد که این گوشی دارای ۸ گیگابایت رم و اندروید ۱۲ است. این گوشی در تست تک هسته ای، به ترتیب امتیاز ۱۱۶۳ و ۲۷۲۸ را کسب کرده است. گفتنی است همین گوشی با پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ نیز پیش از این در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده بود.

بنچ مارک گلگکسی S22

در گزارش های گفته شده که گلکسی S22، S22 پلاس و S22 Ultra با  پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۹۸ در آمریکا، آسیا و آفریقا عرضه خواهند شد. از سوی دیگر، سری گلکسی S22 با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ در کره جنوبی و سایر بازار‌ها عرضه خواهد شد.

تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ دارای پردازنده گرافیکی AMD خواهد بود و باید دید که آیا می‌تواند عملکرد بهتری نسبت به تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ ارائه دهد یا خیر. انتظار می‌رود کوالکام تراشه پرچمدار خود را تا پایان ماه جاری معرفی کند. از طرف دیگر نیز، غول فناوری کره جنوبی احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۲ از اگزینوس ۲۲۰۰ رونمایی خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=29835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.