• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

گلکسی A22 ارزان‌ترین گوشی ۵G سامسونگ در سال ۲۰۲۱ خواهد بود

  • کد خبر : 5018
  • 01 دی 1399 - 19:20
گلکسی A22 ارزان‌ترین گوشی ۵G سامسونگ در سال ۲۰۲۱ خواهد بود

سامسونگ قصد دارد قیمت گوشی‌های ۵G خود را بیش از پیش کاهش دهد تا کابران بیشتری بتوانند آن‌ها را خریداری کنند. در سال جاری میلادی، این شرکت از گوشی‌های ۵G گلکسی A51، A71 و A42 رونمایی کرد. طبق گزارش‌های منتشر شده، سال آینده سامسونگ حداقل از دو گوشی ۵G مقرون‌به‌صرفه با نام‌های گلکسی A32 و گلکسی A22 رونمایی خواهد کرد.

بر اساس یک گزارش جدید، سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی گلکسی A22 در هند و دیگر کشورهای جنوب شرقی آسیا است. گویا این گوشی در نیمه‌ی دوم ۲۰۲۱ با قیمت حدود ۱۸۰ دلاری راهی بازار خواهد شد. گفته می‌شود این برند کره‌ای تصمیم گرفته ساخت این گوشی را برون‌سپاری کند؛ این یعنی فرایند طراحی و تولید آن به شرکت دیگری واگذار می‌شود.

با این حال، سامسونگ تا حدی در فرایند طراحی و ساخت آن دخیل خواهد بود و درباره‌ی مشخصات، قابلیت‌ها و نرم‌افزار آن تصمیم خواهد گرفت. به نظر می‌رسد گلکسی A22 از تراشه Dimensity 700 ساخت مدیاتک بهره می‌برد که مجهز به مودم ۵G یکپارچه است. این گوشی با گوشی‌های ۵G مقرون‌به‌صرفه‌ی شرکت‌هایی مانند اوپو، ریلمی، ویوو و شیائومی رقابت خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌های مختلف، سامسونگ در سال ۲۰۲۱ از حداقل ۸ گوشی سری گلکسی A رونمایی خواهد کرد. همچنین باید خاطرنشان کنیم که فرایند تولید حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد از گوشی‌های سامسونگ برون‌سپاری شده‌اند.

منبع: Sam Mobile

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=5018

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.