• نقطه عطف فعالیت / شرکت بیمه معلم در سطح یک توانگری مالی
• افزایش پرتفوی شرکت به بیش از ۳۰,۰۰۰ میلیارد ریال و قرار گرفتن در بین ۱۰ شرکت برتر صنعت بیمه کشور
• افزایش سرمایه شرکت به ۴,۲۰۰ میلیارد ریال
• پوشش بیمه ای بیش از ۳۰ سازمان بزرگ کشور با پرتفوی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال
• توسعه سودآوری : رشد ۶ برابری سود سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ و کسب ۵۵۰ میلیارد تومان سود طی مدت ۹ سال
• رشد فروش : افزایش ۲۰ برابری پرتفوی شرکت طی سالهای ۹۹-۱۳۹۰
• توسعه سهم بازار مستقل : رشد ۸ برابری پرتفوی مستقل شرکت و اختصاص ۶۰ درصد از پرتفوی کل شرکت به پرتفوی خارج از سهامداران
• پوشش بیمه کرونا در رشته بیمه های زندگی تا سقف ۲۵ میلیون تومان بدون پرداخت حق بیمه اضافه
• پرداخت خسارت درمانی به بیش از ۱۰ هزار بیمار کرونایی در سریع ترین زمان ممکن
• پرداخت غرامت فوت در اثر کرونا به بیش از ۱۴۰۰ خانواده
• تدوین و پیاده سازی سند استراتژیک شرکت / به مدت ۱۰ سال متوالی
• یکسان سازی دفاتر بیش از ۱۳۰۰ نماینده در سطح کشور
• برای اولین بار در صنعت بیمه/خدمات بیمه معلم/ واریز حقوق بیمه زندگی و مستمری ، فقط پس از پرداخت ۳۰ روز از حق بیمه
• توسعه سبد محصولات بیمه به کلیه رشته های بیمه زندگی و غیر زندگی
• پذیرش و ورود بیمه معلم در بازار فرابورس کشور
• استقرار نظام ارزیابی عملکرد شعب شرکت بر مبنای سود و برگزاری مجامع فصلی شعب جهت پایش عملکرد سود آوری
• راه اندازی لیگ عملکرد نمایندگان شرکت به صورت ماهانه و بروزرسانی سالانه شاخص های ارزیابی
• ارزیابی عملکرد واحدهای ستادی مبتنی بر مدل BSC
• طراحی داشبردهای مدیریتی در سطح ستاد و شعب
• تمرکز بر استانهای پرپتانسیل و افزایش ۱۰ برابری سهم از بازار
• پیاده سازی سیستم بودجه ریزی در سطح شعب شرکت
• افزایش دارایی های ثابت با خرید ملک برای ۳۳ شعبه
• افزایش تعداد شعب مناطق آزاد به ۷ شعبه
• افزایش تعداد باجه های شرکت به ۱۶ باجه
• راه اندازی سیستم خدمات آنلاین بیمه معلم
• ارائه ۹ محصول بیمه الکترونیک در حوزه فروش بیمه نامه
• راه اندازی سامانه اعلام خسارت آنلاین جهت کاهش مراجعات در دوران شیوع کرونا
• پیاده سازی سیستم contact center ویژه مشتریان
• ساماندهی نظامات حوزه نمایندگان با هدف ارتقای کیفیت شبکه فروش
• تدوین کتاب مرجع نمایندگان
• پیاده سازی کامل نظامات نگهداشت و ارتقای منابع انسانی در کل کشور
• آموزش و اجرای کامل کدهای رفتاری در مقابل مشتری و کارکنان
• توسعه زیرساختها جهت برگزاری دوره های آموزشی، همایش ها و جلسات کاری به صورت مجازی
• اجرای پروژه جانشین پروری
• برگزاری دوره دیسک درسطح مدیران ستاد و منتخب کارکنان شعب و تشکیل مخزن استعدادها
• برگزاری دورههای انگیزشی سطح بالا با حضور افراد برجسته جهانی شامل برایان تریسی و …
• برگزاری دوره های آموزشی مجازی (از راه دور) برای کلیه کارکنان
• راه اندازی و استقرار سیستم کنترل داخلی یکپارچه به صورت آنلاین در سطح شعب شرکت برای اولین بار در صنعت بیمه کشور
• توسعه طرحهای بیمهای با هدف ترغیب بیمه گذاران به خرید نقدی بیمه نامه
• توسعه پرتفوی شرکت با حضور موثر در کنسرسیومهای بیمهای
*** گزیده ای از دستاوردهای بیمه معلم طی سال ها فعالیت در صنعت بیمه کشور***
• حضور در میان ۱۰۰ شرکت برتر کشور طی چهار سال متوالی // براساس رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی//
• دریافت گواهینامه های ایزو برای یازدهمین سال متوالی :
• مدیریت کیفیت (ISO9001:2015)/مدیریت رضایتمندی مشتریان (ISO/TS10004:2012) و مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان (ISO10002:2014)
• اهدای تندیس مدیرموفق به مدیرعامل بیمه معلم / اتاق بازرگانی ایران
• دریافت گواهینامه بیمه برتر در ارائه خدمات دریایی/ بیمه معلم بزرگترین بیمه گر دریایی کشور
• ارائه گواهی مدیریت ریسک از سوی مرکز رتبه بندی مدیریت ریسک به شرکت بیمه معلم
****انجام مسئولیت اجتماعی ****
• احداث مدرسه در پی آتش سوزی کانکس معلمان (خوزستان/ دزفول)
• اهدا تعداد قابل توجه دستگاه تبلت به دانش آموزان مناطق محروم کشور / دوران کرونا
• افزایش ضریب نفوذ بیمه / با حمایت بیمه معلم ؛ ایران سومین طلای المپیک توکیو در رشته کاراته را از آن خود کرد…
• پرداخت ۳ برابر تعهد قرارداد به والدین شهید علی لندی دانش آموز فداکار (خوزستان / ایذه)
• ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی/ اقدامات و تلاش های صورت گرفته توسط بیمه معلم در محرومیت زدایی از مناطق کمتر توسعه یافته کشور /
براساس رای هیئت داوران، شرکت بیمه معلم در لیست ۳ شرکت برتر صنعت بیمه کشور در حوزه مسئولیت اجتماعی قرار گرفت
• مشارکت بیمه معلم در ساخت مدرسه / استان سیستان و بلوچستان / چابهار / بخش پیرسهراب / روستای ترکانی
• تجهیز مدارس محروم کشور به چمن مصنوعی و گرانول/ پیشگیری از آسیب حین بازی دانش آموزان
• ایفای سریع تعهدات و جبران خسارت دانش آموزان حادثه دیده کرمانشاهی (سرویس مدرسه)
• اجرای کمپین های منسجم و موفق تبلیغاتی با هدف ارتقا برندینگ و تاثیر بر رفتار خرید مشتریان
//”مشکلات کم رنگ می شوند” // “سریع، امن و آسان” // صدور آنلاین بیمه نامه //