• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

گروه سایپا در ۴ بهمن ماه رکورد کل تولید سال ١۴٠٠ را شکست

  • کد خبر : 63190
  • 05 بهمن 1401 - 21:19
گروه سایپا در ۴ بهمن ماه رکورد کل تولید سال ١۴٠٠ را شکست

معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در اواخر سال گذشته بر اساس اهداف تعیین شده از سوی مدیرعامل گروه مبنی بر افزایش تولید در سال ١۴٠١، استراتژی خود را بر همین اساس تعیین و تمامی تامین کنندگان و قطعه سازان را مکلف به اجرای آن کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز، مسعود پروین گفت: این گروه خودروسازی با وجود خروج ٣ محصول پرتیراژ تیبا، تیبا٢ و ساینا از سبد محصولات، توانست در ۴ بهمن ماه سال جاری با تولید ۳۹۸ هزار و  ١١١ دستگاه خودرو از کل تولید سال ١۴٠٠ گروه سایپا با تولید ۳۹۷ هزار و  ٨٠ دستگاه  عبور کند.

 او افزود: این رکوردشکنی حاصل برنامه ریزی انجام شده در ابتدای سال جاری و اجرا در سایت های تولیدی و تامین کنندگان و بر اساس اهداف تعریف شده از سوی مدیریت ارشد سازمان صورت پذیرفت و نتیجه آن رکوردشکنی های متعدد طی ماه های گذشته بوده است.

 معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: در زمان های مختلف طی سال جاری، ٣ سایت تولیدی این گروه خودرو سازی توانست  از رکورد تولید سال گذشته عبور کند. در همین رابطه سایت بن رو در ٢ آبان با تولید ۲۳ هزار و  ۶٠٠ دستگاه خودرو، سایت سایپا دیزل در ٢٨ آبان با تولید هزار و ١٠۵ دستگاه خودرو و سایت پارس خودرو در ٨ دی ماه با تولید ۱۰۳ هزارو  ١۵٩ دستگاه خودرو  توانستند رکورد کل سال گذشته خود را بشکنند.

او افزود: علاوه بر این گروه خودروسازی در ۶ آذرماه سال جاری توانسته با تولید ۲۰ هزار و  ٨۶٩ دستگاه شاهین، از رکورد تولید این محصول استراتژیک نیز عبور کند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=63190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.