• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

کسب موفقیتی دیگر در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

  • کد خبر : 28583
  • 11 آبان 1400 - 15:25
کسب موفقیتی دیگر در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، مدیر بهره‌برداری این شرکت گفت: هم‌زمان با میلاد خجسته و سراسر برکت اسوه مکارم اخلاق و منادی توحید و یکتاپرستی حضرت محمد مصطفی (صل‌الله‌علیه‌وآله) و میلاد فرخنده حضرت امام جعفر صادق (علیه‌السلام)، شکسته شدن رکورد تولید ورق گالوانیزه در یک شیفت کاری در این مجموعه در کمتر از ۲۳ روز، محقق شد.

فردین علیمیرزایی اظهار داشت: جوانان سربلند بام ایران توانستند با اراده‌ای پولادین و توانایی به بلندای نام این سرزمین در یک شیفت کاری رکورد تولید بیش از ۸۹۸ تن ورق گالوانیزه را به ثبت برسانند.

وی افزود: رکورد قبلی در نهمین روز از مهرماه سال جاری در خط مقدم صنعت استان با تولید ۸۰۱ تن ورق گالوانیزه در یک شیفت کاری به ثبت رسیده بود و با ثبت این رکورد جدید تولید به میزان ۹۷ تن در یک شیفت کاری افزایش یافت.

علیمیرزایی افزود: قرار داشتن کشور در کوران تحریم‌ها، همه‌گیری بیماری کرونا و نیز کمبود مواد اولیه تاکنون نتوانسته بر اراده پولادین این مجموعه تأثیر منفی بر جای بگذارد، بلکه این موارد عزم جدی آنان را برای دست‌یابی پیاپی به قله‌های افتخار، فزونی بخشیده است.

وی در پایان ضمن قدردانی از تدابیر مدبرانه تیم مدیریتی مجموعه اظهار داشت: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ثابت کرد در عرصه صنعت و اقتصاد امروز کشور در حال دست‌یابی به شکوفایی کامل است و می‌تواند با درنوردیدن مرزهای تولید و کسب رکوردهای متعدد، یکی پس از دیگری، تاریخ‌سازی کند و با چشم‌اندازی که برای خود ترسیم کرده، نویدبخش آینده‌ای بهتر برای شرکت باشد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=28583

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.