به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در پی تعطیلی های ناشی از آلودگی هوا و با توجه به مصادف شدن این تعطیلات با روزهای پایانی ماه و مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه و به منظور جلوگیری از هرگونه وقفه و مشکلات آتی در دریافت لیست حق بیمه و پرداخت حق بیمه کارگاهها، مقرر شده است، همکاران محترم مرتبط با لیست و پرداخت حق بیمه در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری به منظور پاسخگویی به کارفرمایان تا پایان وقت اداری در محل کار خود حضور داشته باشند و کارگزاری های رسمی تامین اجتماعی نیز برای ارائه خدمات و راهنمایی کارفرمایان دایر هستند.
خاطرنشان می سازد، از ابتدای اردیبهشت ماه جاری، کلیه امور مربوط به لیستهای ارسالی حق بیمه کارفرمایان، تنها از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی eservices.tamin.ir امکانپذیر است و سامانه قدیمی سمت (samt.tamin.ir) برای کارفرمایان غیرفعال شده و کلیه امور مربوط به لیستهای ارسالی حق بیمه کارفرمایان، صرفاً از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان انجام خواهد شد. کارفرمایانی که برای ارسال لیست و پرداخت حق بیمه سئوالاتی دارند یا نیاز به راهنمایی دارند میتوانند جهت دریافت راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر تماس با مرکز ارتباطات مردمی سازمان با شماره تلفن ۱۴۲۰ برای راهنمایی بیشتر و حل مشکلات احتمالی به شعب یا کارگزاری های رسمی تأمین اجتماعی در روزهای پنجشنبه و جمعه جاری مراجعه کنند.
کارگزاری های رسمی سازمان تأمین اجتماعی در روزهای پنجشنبه و جمعه دایر هستند
کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی نیز علاوه بر شعب این سازمان، روزهای پنج شنبه و جمعه برای راهنمایی و حل مشکلات کارفرمایان در زمینه ارسال لیست و پرداخت حق بیمه از طریق سامانه خدمات غیرحضوری دایر و آماده ارائه خدمات به کارفرمایان هستند.