به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، پس از این که تحقیقات نشان داد شعب بانک ها از مستعدترین مراکز برای انتقال ویروس کرونا هستند، همه تلاش ها بر کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب و انجام امور آنها با روش های غیرحضوری متمرکز شد.
با این حال، همان مراجعات اندک به شعب نیز اثر نامطلوب خود را گذاشت، به طوری که کارکنان بانک ها در زمره بیشترین خسارت دیدگان از این ویروس منحوس بوده و هستند.
این در حالی است که علی رغم درگذشت تعداد زیادی از کارکنان بانک ها در اثر ابتلا به این بیماری و نیز قرنطینه شدن تعداد قابل توجهی از آنها در دوره ابتلا، کار مشتریان بدون وقفه انجام شد تا رضایت حداکثری در آنها ایجاد شود.
کارکنان بانک ملی ایران در این مدت هم در سنگر جنگ اقتصادی و هم در سنگر مقابله با کرونا، بی وقفه و با همه وجود تلاش کردند و اجازه ندادند که بحران کرونا، اثر نامطلوبی بر فعالیت های بانکی داشته باشد.
بدون شک این روند تا قطع کامل زنجیره کرونا ادامه خواهد یافت و برگ زرین دیگری بر کارنامه افتخارات بانک ملی ایران خواهد افزود.
کارکنان بانک ملی ایران، در کنار مشتریان و کرونا!
کارکنان بانک ملی ایران طی بیش از یک سال گذشته، هم در کنار مشتریان بوده اند و هم در کنار کرونا!