• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

پیام مدیرعامل بیمه رازی به مناسبت هجدهمین سالگرد تاسیس

  • کد خبر : 15065
  • 31 اردیبهشت 1400 - 18:05
پیام مدیرعامل بیمه رازی به مناسبت هجدهمین سالگرد تاسیس

باسلام و عرض تبریک به مناسبت هجدهمین سالگرد تاسیس به همه همکاران عزیز و پرتلاشم در خانواده بیمه رازی

سهامدارن ارجمند،اعضای محترم هیات مدیره ، نمایندگان و کارگزاران وفادار و پرتلاش شرکت ، معاونین ، مشاوران ، مدیران ستاد ، مدیران استان ها و روسای شعب و همه کارشناسان و کارکنان عزیز شرکت

اینجانب و تعدادی از همکارانم به نمایندگی از خانواده بزرگ بیمه رازی توفیق پیدا کردیم تا در آسایشگاه ثارالله جانبازان ارجمند کشورمان حضور یابیم و جشن سالروز تاسیس شرکت بزرگ بیمه رازی را با حضور و نفس گرم جانبازان عزیز و یادگاران ارزشمند هشت سال دفاع مقدس برگزار کنیم .

این روز فرخنده را به خانواده بزرگ بیمه رازی تبریک عرض میکنم و از درگاه خداوند منان برای توفیق دیدار جانبازان عزیز شاکر و سپاسگزار هستم.

ملت ایران هیچگاه فداکاری، ایثار و از جان گذشتگی جانبازان عزیز و شهدا را فراموش نکرده و به عنوان الگوی ناب ، دنباله رو این عزیزان و فرهنگ ایجاد شده توسط آن ها خواهند بود.

به همین مناسبت اخذ مجوز افزایش سرمایه شرکت به میزان ۶۰۰ درصدی، در عرض کمتر از دو ماه که دستاورد بی نظیری است را به اطلاع همکاران گرامی می رسانم.

این موفقیت که در راستای استراتژی های شرکت و هدف بنیادین ارتقاء جایگاه بیمه رازی در صنعت بیمه و بلکه اقتصاد ملی صورت گرفت و زمینه را برای تحقق اهداف شرکت مهیا نمود ، در سایر حوزه ها نیز بیش از گذشته ضرورت تلاش و فعالیت همه اعضای خانواده بیمه رازی را طلب می‌کند .

اینجانب خرسندم که مصادف شدن این موفقیت با سالگرد تاسیس بیمه رازی را با شما عزیزان شریک شوم و ابراز خوشحالی نمایم.

در این مدت کوتاه دو ماهه حضورم در بیمه رازی، سعی کرده ام شبانه روز برای اهدافی که به صورت مشترک ترسیم نموده ایم تلاش نمایم و از هیچ کوششی دریغ ننمایم .

به فضل الهی ، اقدامات اساسی را با تدوین یک برنامه استراتژیک و نقشه راه دقیق در دو بخش زیربنایی و امور جاری شرکت انجام دادیم.

با تلاش های شبانه روزی و با کمک همه شما همکاران عزیزم ، توانستم قدم های اساسی برای موفقیت شرکت ، ارتقاء جایگاه بیمه رازی در صنعت بیمه ، کسب سهم بازار مناسب، تقویت و حمایت همه جانبه از شبکه فروش ، تسریع در پرداخت خسارت بیمه گزاران و حضور قدرتمند در بازار رقابت بردارم .

یکی از این قدم های اساسی که از روز اول حضورم در بیمه رازی مورد نظر بود و این قدم به فضل الهی برداشته شد و به اذعان اکثر صاحبنظران صنعت بیمه از ابتدای تاسیس این شرکت تاکنون بی نظیر بوده است، برنامه ریزی برای افزایش سرمایه شرکت و تحقق آن در کمتر از دو ماه است که شرکت را از لحاظ توانگری مالی متحول می‌کند.

ساختار مالی شرکت اصلاح، سهم نگهداری شرکت به میزان بسیار زیادی افزایش و برای حضور قدرتمند شرکت و بویژه شبکه نمایندگی در بازار رقابت ابزار اصلی که سرمایه و توانگری مالی است را مهیا نمود .

بیمه رازی با این افزایش سرمایه سنگین و حیرت آور به میزان بیش از ۶۰۰ درصد از لحاظ میزان سرمایه ، جزو سه شرکت اول صنعت بیمه میشود و توانگری مالی شرکت را از ۱۰۲ به بالاتر از ۵۰۰ افزایش خواهد داد.

این شروع خوب مستلزم کار و تلاش و حرکت در سایر بخش ها نیز است و چرخش های استراتژیک با کار و اراده تحقق خواهد یافت و شعب و نمایندگی ها با کمک و همراهی ستاد ، جایگاه و نقش ویژه ای دارند و همه باید با انسجام و همدلی برای موفقیت شرکت بزرگ بیمه رازی تلاش نماییم .

این افزایش سرمایه ، تاثیر بزرگی در شرکت خواهد داشت که برخی از مهم‌ترین آنها به شرح زیر هستند:

۱- افزایش ظرفیت نگهداری و امکان واگذاری کمتر ریسک ها و در نتیجه افزایش درآمد فعالیتهای بیمه ای

۲- افزایش توانگری مالی و در نتیجه دریافت مجوز قبولی اتکایی و افزایش درآمدهای شرکت

۳- برآورده شدن الزامات قانونی مطابق با ماده ۲ آیین نامه شماره ۹۵ مربوط به بیمه نامه های مشترک (کنسرسیوم) و در نتیجه امکان لیدری بیمه رازی در بسیاری از بیمه نامه های بزرگ

۴-افزایش اعتبار شرکت و بهره برداری از این سرمایه عظیم به عنوان پارامتر تبلیغاتی

در پایان از جانبازان ارجمند آسایشگاه ثارالله و همچنین از مدیر پرتلاش روابط عمومی بیمه رازی و همکاران این مدیریت که در این جشن ما را یاری کردند بی نهایت تشکر میکنم.

انشاالله بیمه رازی به برکت دعای جانبازان عزیز و با همت و تلاش نمایندگان پرتلاش و همکاران عزیزم به زودی به تحول و اوج خود در صنعت بیمه  خواهد رسید.

از زحمات همه همکارانم و نمایندگان پرتلاش شرکت صمیمانه تشکر میکنم . به امید موفقیت های هرچه بیشتر شرکت بیمه رازی
علی جباری مدیرعامل
۱۴۰۰/۰۲/۲۸

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=15065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.