• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

پیام مدیرعامل بیمه حافظ به مناسبت نوروز ۱۴۰۰

  • کد خبر : 11373
  • 28 اسفند 1399 - 9:55
پیام مدیرعامل بیمه حافظ به مناسبت نوروز ۱۴۰۰

به لطف ایزد منان و خالق همه زیبایی های عالم، بهاری دیگر از راه رسید و برای همه ما نوید شکوفایی و امید در عرصه های مختلف زندگی را به ارمغان آورد. خداوند را شاکریم که علی رغم تاثیرات پایدار پاندمی کووید ۱۹ و رکود اقتصادی حاکم بر ارکان خرد و کلان اقتصاد کشور، سالی […]

به لطف ایزد منان و خالق همه زیبایی های عالم، بهاری دیگر از راه رسید و برای همه ما نوید شکوفایی و امید در عرصه های مختلف زندگی را به ارمغان آورد. خداوند را شاکریم که علی رغم تاثیرات پایدار پاندمی کووید ۱۹ و رکود اقتصادی حاکم بر ارکان خرد و کلان اقتصاد کشور، سالی که گذشت، سالی پرخیر و برکت و همراه با رشد و شکوفایی برای شرکت بیمه حافظ بود. بیمه حافظ به عنوان عضوی از پیکره صنعت بیمه کشور، در سال ۱۳۹۹، با برنامه ریزی اصولی و تلاش و همت کلیه کارکنان و شبکه فروش خود موفقیت ها و دستاوردهای بزرگی را در حوزه بازاریابی، فروش و ارتقای رضایت مندی مشتریان، کسب کرد و براساس ارزیابی های انجام پذیرفته، شرکت بیمه حافظ توانسته است در بخش های مختلف از جمله مشتری مداری و رعایت حقوق بیمه گذاران و بهبود کیفیت مدیریت، ارتقاء خدمت و پوشش های بیمه ای و تعالی سازمانی، سالی همراه با موفقیت را پشت سر گذارد و  امیدواریم با تلاش و همت سرمایه های انسانی شرکت در اقصی نقاط کشور، طی سال آینده نیز با تلاش بیشتر به قله های رفیع موفقیت دست یابیم.

اگر بخواهیم به‌عنوان نمونه به برخی از دستاوردهای سال ۱۳۹۹ اشاره کنیم، می‌توانیم از رشد صد درصدی حق‌بیمه تولیدی، اصلاح ترکیب پرتفوی با رویکرد پرتفوی بهینه و اقتصادی، توسعه بیمه‌های اشخاص، سودآوری شرکت در سایه حضور موفق در بازار سرمایه نام ببریم. گرچه هنوز در آغاز راهیم و تا رسیدن به جایگاه واقعی بیمه حافظ راه زیادی در پیش است، اما ریل‌گذاری صحیح، رعایت اصول حرفه‌ای ، منتج به موفقیت‌های چشمگیری در مدت یک سال گذشته، شد.

به فضل الهی در سال ۱۴۰۰، برنامه ریزی شده است تا ضمن انجام فرآیند افزایش سرمایه، اجرای برنامه راهبردی “حضور در سرزمین اصلی” را نیز با جدیت هر چه بیشتر، پیگیری شود و با افزایش پورتفوی سودآور و با تأکید بر محوریت فروش بیمه­ نامه های خرد به ویژه بیمه­ نامه ­های عمر، در کنار تحولات دیجیتال و توسعه فروش آنلاین انواع محصولات بیمه ای، سهم شرکت از بازار بیمه ­ای کشور افزایش یافته و جایگاه شرکت بیمه حافظ در صنعت بیمه ارتقاء یابد.

بیمه حافظ فرارسیدن روزهای نویدبخش بهار و آغاز سال نو را خدمت همه  مشتریان، کارکنان، نمایندگان، کارگزاران، سهامداران و خانواده ­های معزز ایشان تبریک و تهنیت عرض و در پرتو الطاف بیکران خداوند بزرگ، سلامتی، سعادت، شادکامی، طراوت و عزت همه سروران گرامی را طلب می نماید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=11373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.