• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت دهم تیرماه روز صنعت و معدن

  • کد خبر : 18074
  • 10 تیر 1400 - 15:09
پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت دهم تیرماه روز صنعت و معدن

دکترحسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن روز صنعت و معدن پیام تبریکی صادر کرد، در این پیام آمده است:

روز صنعت و معدن، فرصت مغتنمی است تا در آن ضمن پاسداشت تلاش و همت والای صنعتگران و معدنکاران و تکریم مقام ارزشمند آنان در توسعه و بالندگی کشور، به نقش ارزنده این جهادگران عرصه تولید و همه مسؤلان و دست اندرکاران این بخش مهم و حیاتی تأکید و توجه ویژه ای داشته باشیم.
بانک صنعت و معدن به عنوان تنها بانک توسعه ای و تخصصی در عرصه صنعت و معدن با تکیه بر بیش از نیم قرن سابقه درخشان خود در حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و با استفاده از قابلیت های نیروی انسانی توانمند و متخصص خود، توانسته است در مسیر رشد و توسعه صنعتی کشور، ایجاد اشتغال پایدار و راه اندازی صنایع و کسب و کارهای دانش بنیان و صادرات محور گام های مؤثری بردارد.
سیاست و برنامه تدوین شده این بانک در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال “تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها” نام گرفته، تأمین مالی بنگاه های تولیدی و پرداخت به ‌موقع تسهیلات به آنان برای توسعه و شکوفایی بیشتر و عبور از بحران های اقتصادی پیش آمده به دلیل تحریم های یک جانبه و ظالمانه اقتصادی و بانکی و تبعات ناشی از شیوع ویروس کرونا است.
امروز ضرورت دارد با همگرایی بیشتر با بخش خصوصی و تمامی نهادها و سازمان های ذیربط در راستای رفع مشکلات، موانع و چالش‌های پیش‌روی تولیدکنندگان که می توانند همچون گذشته در کاهش وابستگی کشور به بیگانگان و ایجاد رونق اقتصادی نقش آفرین باشند، عمل نماییم.
در پایان اینجانب روز ملی صنعت و معدن را به همه کارآفرینان، صنعتگران، معدنکاران و مسؤلان کشور و همچنین کارکنان سخت‌کوش و خدوم بانک صنعت و معدن تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای ایشان بهروزی، سلامتی و شادی روز افزون آرزومندم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=18074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.