• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

پیام مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت روز ملی کارآفرینی

  • کد خبر : 13313
  • 03 اردیبهشت 1400 - 20:05
پیام مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت روز ملی کارآفرینی

به مناسبت ۳ اردیبهشت روز ملی کارآفرینی حجت الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون پیام تبریکی جهت فعالین عرصه کارآفرینی صادر نمود.

همان‌گونه که استحضار دارید امسال از سوی مقام معظم رهبری سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها؛ مانع زدایی‌ها» نام‌گذاری شده است ضمن آنکه بررسی شعارها و رویکردهایی که ایشان در نام‌گذاری این سال‌ها داشتند مبین این واقعیت است که بحث تولید از مهم‌ترین موضوعات موردتوجه ایشان بوده است چراکه جهش تولید ایجاد اشتغال و کارآفرینی را به دنبال خواهد داشت و امروز اشتغال و کارآفرینی مهم‌ترین دغدغه‌ای است که کشور با آن مواجهه می‌باشد و نام‌گذاری ۳ اردیبهشت به‌عنوان روز ملی کارآفرینی نشان از اهمیت این موضوع می‌باشد.
بانک توسعه تعاون به‌عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون ایجاد اشتغال و کارآفرینی را از مهم‌ترین برنامه‌ها و دستاوردهای خود می‌داند و همواره به دنبال این بوده است تا با ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی و کارگشا بستری را جهت فعالیت کارآفرینان و فعالین عرصه تولید و خدمات فراهم آورد تا با نگاهی نو و خلاقانه مسیرهای روبه رشدی را برای اعتلای میهن اسلامی بردارند. اینجانب و تمامی همکاران بنده در اقصی نقاط کشور افتخار داریم که به‌عنوان خانواده بزرگ بانک توسعه تعاون در خدمت عزیزان هم‌وطنی هستیم که در کسوت کارآفرین، خدمات ارزنده‌ای را درراه پیشبرد و سرافرازی میهن اسلامی ارائه می‌نمایند و خرسندیم به تلاش‌گرانی خدمت‌رسانی کنیم که مأموریت بزرگ ایشان توسعه و آبادانی کشور است.
فرارسیدن روز ملی کارآفرینی را به‌تمامی کارآفرینان خلاق و پرتلاش ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان هم‌وطن در این ماه صیام، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم؛ خادمینی شایسته برای مردم بزرگوار به‌ویژه جامعه کارآفرین زحمت‌کش کشورمان باشیم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=13313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.