• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

پیام تسلیت مدیرعامل بانک سینا به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

  • کد خبر : 6164
  • 13 دی 1399 - 13:43
پیام تسلیت مدیرعامل بانک سینا به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

مدیرعامل بانک سینا در پیامی، اولین سالگرد شهادت پرافتخار سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر ایمانی بدین شرح است:
“بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ
«سردار شهید قاسم سلیمانی نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود. او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود». مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
یک سال از شهادت سردار دل ها به دست شیاطین روزگار و جهانخواران که پایه گذار و ترویج گر ترور سازمان یافته هستند، می گذرد و قلب ها همچنان در فراقش بی قرار و بی تاب است. شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شخصیتی مردم دار و در زمره عابدان شب زنده دار و شیرمردان روزگار بود که خداوند متعال، به او عزت و جایگاهی روزافزون عطا فرمود.
آن سردار شجاع نه تنها قهرمان قلوب ملت انقلابی و متعهد ایران اسلامی که مایه مباهات، فخر و امید ملت های ستمدیده و مظلوم مسلمان منطقه در دفاع از کیان و بنیان دین مبین اسلام در مقابل دشمنان قسم خورده اسلام و گروه جنایتکار داعش به نمایندگی از آنان بود. مبارزات و دلاوری های عزتمدارانه این شخصیت بزرگ و سردار رشید اسلام، نمونه ای کامل از ایستادگی در برابر ظلم و تسلیم نشدن در مقابل زیاده خواهی ها و توسعه طلبی های زورگویان است.
راه این سردار پرافتخار با شهادتش نه تنها متوقف نمی شود بلکه قدرت جبهه حق به لطف حضور جوانان برومند، مومن و ولایتمدار، روز به روز بیشتر و عزم آن راسختر خواهد شد.
اینجانب ضمن گرامیداشت روز مقاومت، اولین سالگرد شهادت پرافتخار اسطوره مقاومت، ایثار و مبارزه با استکبار جهانی، سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان عزیزش بخصوص ابومهدی المهندس را به محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی)، همرزمان و خانواده بزرگوار آن شهید والامقام و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=6164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.