• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
2

پیام تبریک مدیر عامل بانک تجارت به مناسبت عید سعید فطر

  • کد خبر : 14498
  • 22 اردیبهشت 1400 - 18:35
پیام تبریک مدیر عامل بانک تجارت به مناسبت عید سعید فطر

رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت در پیامی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان روزه دار در ماه سراسر خیر و برکت رمضان ، فرا رسیدن عید سعید فطر را به مسلمانان جهان تبریگ گفت.

یک ماه تمام میهمانت بودیم یک روز به مهمانی این خانه بیا”

هموطنان مسلمان و روزه دار ایران؛

فرا رسیدن عید سعید فطر لزوم بازگشت دوباره به فطرت های پاک انسانی و پایان یک ماه بندگی خالصانه در ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن را نوید می دهد. آری ماه میهمانی خدا و ماه توبه و تطهیر جان در چشم بر هم زدنی سپری شد و شمیم روح نواز عید سعید فطر ، عید بندگی و تقرب به درگاه احدیت در سرزمین عزیزمان ایران پیچید. براستی که شیرینی این عید دشواری دل کندن از ماه رمضان را بر مومنان روزه دار آسان می کند. امید که خداوند متعال به یمن این عید بزرگ پاداش روزه داری مسلمین جهان را شفای عاجل برای همه بیماران و برچیده شدن سایه شوم ویروس کرونا در سراسر گیتی قرار دهد.

افتخار دارم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، فرارسیدن عید فرخنده فطر را به همه هموطنان عزیز بویژه مشتریان و سهامداران گرانقدر بانک تجارت و خانواده های محترمشان تبریک و تهنیت عرض نموده و از میزبان سفره پر برکت رمضان، رستگاری روزافزون، جسمی تندرست و دلی شاد را برای همه مومنان درگاهش آرزومندم.

رضا دولت‌آبادی

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=14498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.