• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

پیام تبریک مدیر عامل بانک تجارت بمناسبت سال نو

  • کد خبر : 11397
  • 28 اسفند 1399 - 19:32
پیام تبریک مدیر عامل بانک تجارت بمناسبت سال نو

آخرین سال قرن با شرایط دشوار و پیش بینی نشده آن در حالی به روزهای پایانی خود رسید که سایه شوم ویروس کرونا در جهان تاثیر غیر قابل انکارش را در همه حوزه ها بویژه بازار پول و سرمایه نمایان کرد.

آنچه می توانست تا حدود زیادی تبعات این شرایط و آثار مترتب آن بر برنامه ها و اهداف از پیش تعیین شده بانک را کاهش دهد همانا همدلی مدیران و کارکنانی بود که با رمز خود باوری به مسیر خود ادامه دادند تا دوباره خالق شگفتی دیگری در کارنامه پر افتخار این خانواده بزرگ باشند.

هنر همکاران دلسوز بانک در چنین شرایطی علاوه بر توفیقات گذشته در ارتقاء سهم منابع جاری بانک در سبد شش سپرده اصلی نمود پیدا کرد. توفیق در کاهش هزینه پول، تثبیت رتبه نخست صدور ضمانتنامه در بین سایر بانکها، ارتقاء دو برابری میزان اعتبارات اسنادی گشایش شده و تداوم رویکرد حمایتی بانک از صنایع مختلف و کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع کرونا در شرایط دشوار مواجهه کشور با تحریم های ظالمانه تنها گوشه ای از افتخاراتی است که در کارنامه عملکردی بانک در سال ۹۹ به ثبت رسید.

سال ۱۴۰۰ در حالی آغاز می شود که بانک تجارت چهل و دومین سال حضور خود در عرصه ارائه خدمات بانکی را تجربه می کند. پیشینه بانک های تشکیل دهنده بانک تجارت با قدمتی که به ۱۳۴ سال قبل باز می گردد در این سالها همچون چراغی پرفروغ روشنی بخش مسیر بانک برای گذار از تنگناها و مشکلات بوده و همچنان می تواند در سال جدید نیز پشتوانه ای محکم برای ورود بانک به عرصه های نوین بانکداری، پیاده سازی نهایی پروژه بانکداری متمرکز و تجربه دنیای بانکداری دیجیتال باشد.

بی شک تحقق همه ایده آل ها و افق روشنی که بانک تجارت برای ورود به سال ۱۴۰۰ و سالهای پس از آن برای خود ترسیم کرده است نیازمند پشتوانه ای ارزشمند است که در این سالها زمینه ساز هرآنچه توفیقی است که اکنون به آن می بالیم و این پشتوانه ارزشمند همان اعتماد مشتریان است. ما بر آن هستیم که شروع هر سال را به فرصتی برای نو شدن و برداشتن گام هایی استوار تر برای سرافرازی بانک مبدل کنیم تا از این طریق پاسخگویی شایسته به اعتماد مشتریان، سهامداران و ولی نعمتان خود باشیم.

شایسته است در آستانه سال جدید با گرامیداشت یاد ماندگار همکاران درگذشته سیستم بانکی بواسطه شیوع کرونا بویژه همکاران عزیزم در بانک تجارت که بی تردید نام بلندشان در کنار مدافعان سلامت، به عنوان شهید راه خدمت جاودانه است ، از درگاه خداوند منان سالی سرشار از سلامتی و بهروزی را برای مشتریان گرامی ، سهامداران ارجمند و همکاران عزیزم طلب نموده و امیدوارم ۱۴۰۰ سرآغاز طلوع بالندگی ایران عزیز و مردمان مهربان آن در سراسر گیتی و تمامی عرصه ها باشد.

نوروز بر شما مبارک

رضا دولت آبادی

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=11397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.