• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

پیام تبریک مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۰

  • کد خبر : 11557
  • 01 فروردین 1400 - 18:17
پیام تبریک مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۰

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در پیامی، سال نو را به همه ی ایرانیان و خانواده بزرگ صنعت و تولید کشور تبریک گفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از  روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، متن پیام مهندس احسان انصاری به شرح زیر است:

بهار جلوه‌ای از جمال خداوند است و ارمغانی برای ما در مسیر زیستنی زیباتر.

۱۴۰۰ سرخط حرکتی تازه برای نو شدنی متفاوت است. آغازی برای بسته‌شدن یک دفتر صد‌ساله و گشایش دفتری جدید در تاریخ این مرز و بوم. سرفصلی برای تلاش و کوششی جدی و دلسوزانه در مسیر ایرانی آباد و مردمی امیدوار.

بهار ۱۴۰۰ خود بهاری است برای قرنی جدید در مسیری که ایران در تاریخ چندهزارساله تا به امروز با خود به همراه آورده است و فرهنگ و منش ایرانی و هویت دینی و اسلامی همراه با دانش و فناوری سرمایه آن بوده است. این سرمایه امروز در اختیار جوانانی است که خود پشتوانه محکمی برای رسیدن به هدف‌های درخور و شایسته‌اند. فرهنگ، ادبیات، دانش، پیروزی‌ها و مقاومت‌هایی که در برابر دشمنان داشته‌ایم ظرفیت تاریخی ما برای آغازی دوباره از ۱۴۰۰ به بعد است.

تحریم های ظالمانه آمریکا و همچنین شیوع گسترده ویروس کرونا در سالی که سپری شد یارای مقاومت در برابر اراده استوار صنعتگران و فعالان منطقه ویژه اقتصادی لامرد را نداشت و در پرتو این همت مردانه آغاز بهره برداری از مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب به عنوان نخستین گام بلند برای تحقق جهش تولید در منطقه ویژه اقتصادی لامرد نشانگر این واقعیت است که این کانون صنعتی، ظرفیت عظیمی برای گسترش طرح های اشتغالزا و صادرات محور دارد. اکنون در سالی که مقام معظم رهبری هوشمندانه عنوان «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» را بر آن نهادند، راهبردی جامع برای ارتقای زیرساخت‌ها و توسعه همه جانبه منطقه ویژه اقتصادی لامرد است که تحقق این شعار را باجدیت تمام و حرکت جهادی پیگیری کنیم.

فرارسیدن سال نو را به ایرانیان بویژه صنعتگران، مهندسان و کارگران، مسئولان، مردم شریف شهرستان لامرد و همکارانم در منطقه ویژه اقتصادی لامرد شادباش می‌گویم و برایتان از درگاه ایزد منان؛ سالی سرشار از شادکامی و کامیابی آرزومندم.

احسان انصاری

یکم فروردین یکهزار و چهارصد

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=11557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.