• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

پشتیبانی از تولید به روایت بانک ملی ایران/ حمایت از تنها کارخانه کاشی و سرامیک شهرستان شیراز

  • کد خبر : 17869
  • 08 تیر 1400 - 10:17
پشتیبانی از تولید به روایت بانک ملی ایران/ حمایت از تنها کارخانه کاشی و سرامیک شهرستان شیراز

امروز سیاست بانک ملی ایران نگاه متمرکز به واحدهای تولیدی و ارتباط دو سویه میان بانک و تولیدکنندگان است و این امر در حمایت های همه جانبه از صنایع تولیدی و تولیدکنندگان کشور مشهود است.

به گزارش رویداد خبر ، روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در سال های اخیر با سرمایه گذاری و اختصاص میلیاردها ریال در بزرگ ترین طرح های تولیدی کشور، مشارکت فعالی در مسیر رونق تولید و اشتغالزایی داشته و شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ یکی از شرکت هایی است که برای توسعه فعالیت خود به بانک ملی ایران تکیه دارد.

این شرکت تاکنون یک هزار میلیارد ریال از تسهیلات سرمایه ثابت بازسازی و نوسازی از محل اعتبارات رونق تولید و ۱۷۰ میلیارد ریال از تسهیلات سرمایه در گردش استفاده کرده است.

شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ، اولین و تنها کارخانه فعال تولید کاشی و سرامیک در شهرستان شیراز است که از سال ۱۳۵۴ تاکنون به تولید انواع کاشی و سرامیک مشغول بوده و در نظر دارد با بهسازی و نوسازی خطوط تولید خود، زمینه تولید و فروش بیشتر محصولاتش را فراهم کند.

با توجه به قدمت و تکنولوژی ماشین آلات و تجهیزات فعلی کارخانه، یقینا بهسازی و نوسازی خطوط تولید علاوه بر بهبود کیفیت محصولات، کاهش مصرف انرژی و کاهش ضایعات در خطوط تولید، افزایش راندمان و بهره وری را به دنبال خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=17869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.