• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

پرداخت ۶ هزار و ۵۵۱ میلیاردتومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده/قرارداد پرداخت تسهیلات با بیش از ۴۰ هزار واحد امضا شد

  • کد خبر : 63516
  • 10 بهمن 1401 - 16:21
پرداخت ۶ هزار و ۵۵۱ میلیاردتومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده/قرارداد پرداخت تسهیلات با بیش از ۴۰ هزار واحد امضا شد

سرپرست بانک مسکن از پرداخت ۶ هزار و ۵۵۱ میلیاردتومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون خبر داد و گفت: بانک مسکن در دولت سیزدهم با ۱۶ هزار و ۶۲۵ واحد به مبلغ ۴ هزار و ۶۵۲ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.

علی عسکری سرپرست بانک مسکن در گفت‌وگو با وزارت راه و شهرسازی روند پرداخت تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده را اعلام کرد و گفت: از ابتدای اجرای طرح نوسازی بافت فرسوده از سال ۱۳۹۸ تاکنون تعداد ۷۲ هزار و ۷۹۹ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی شدند که بانک تاکنون با ۴۰ هزار و ۱۱ واحد به مبلغ ۶ هزار و ۵۵۱ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.

سرپرست بانک مسکن ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد ۴۱ هزار و ۷۹۹ واحد برای دریافت تسهیلات نوسازی بافت فرسوده به بانک معرفی شد که بانک با تعداد ۱۶ هزار و ۶۲۵ واحد به مبلغ ۴ هزار و ۶۵۲ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.

عسکری یادآور شد: از سال ۱۳۹۸ تا پایان مرداد ۱۴۰۰ و ابتدای دولت سیزدهم نیز تعداد ۳۱ هزار واحد برای دریافت تسهیلات نوسازی به بانک معرفی شد که بانک با تعداد ۲۳ هزار و ۳۸۶ واحد به مبلغ یکهزار و ۸۹۸ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=63516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.