• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

پرداخت مستمری به بیماران کرونایی

  • کد خبر : 12116
  • 15 فروردین 1400 - 16:21
پرداخت مستمری به بیماران کرونایی

سرپرست بیمه‌های زندگی شرکت بیمه تعاون از پرداخت مستمری به بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، محمد حسین یوسفی، سرپرست بیمه‌های زندگی بیمه تعاون با اشاره به محصول جدید این شرکت که تحت عنوان «بیمه کرونا» ارائه شده است اظهار داشت: این بیمه‌نامه دارای سه بخش است. بخش اول فرد بیمه شده مبتلا به ویروس کووید ۱۹ باشد ولی در منزل بستری شود، بخش دوم درصورت ابتلا بیمه شده به کرونا و بستری شدن فرد در بیمارستان و بخش سوم در صورت فوت بیمه شده مبتلا به ویروس کووید ۱۹ است.
وی گفت: در صورتی که بیمه شده به ویروس کرونا مبتلا شود و نیاز به بستری در بیمارستان نباشد، بیمه تعاون غرامتی یک ماهه را بابت طول مدت درمان خانگی به او پرداخت خواهد کرد.
سرپرست بیمه های زندگی بیمه تعاون افزود: اگر بیمه‌شده مبتلا به ویروس نیاز به بستری در بیمارستان داشته باشد، (حداقل یک روز)به او سه ماه مستمری پرداخت خواهد شد.
یوسفی به حالت سوم بیمه کرونا نیز اشاره کرد و گفت: در صورتی که فرد مبتلا به ویروس کرونا فوت شود، به مدت ۱۸ ماه به ذی‌نفعان او مستمری پرداخت خواهد شد.
به گفته یوسفی حداقل غرامت پرداختی به بیمه شدگان بیمه کرونا ۱۰ میلیون ریال و حداکثر ۵۰ میلیون ریال خواهد بود که براساس طرح‌های انتخابی بیمه گزاران این ارقام متفاوت خواهد بود.
این بیمه نامه که با هدف پشتیبانی از بیماران کرونایی طراحی و ارائه شده است، دارای سه طرح برنزی، نقره ای و طلایی است و پس از صدور یک دوره ۱۴ روزه انتظار را سپری کرده و پس از آن خدمات مطابق طرح انتخابی مورد نظر قابل ارائه خواهد بود.
در هر یک از طرح های برنزی، نقره ای و طلایی، یک دسته بندی چهارگانه در نظر گرفته شده که بر این اساس «بیماران زیر ۵۰ سال بدون بیماری زمینه ای، بیماران زیر ۵۰ سال دارای بیماری زمینه ای، بیماران بالای ۵۰ سال بدون بیماری زمینه ای و بیماران بالای ۵۰ سال دارای بیماری زمینه ای» از یکدیگر تفکیک شده اند تا خدمت رسانی متناسب با وضعیت بیمه گذار صورت پذیرد.
سرپرست بیمه های زندگی بیمه تعاون هم‌چنین در خصوص مبلغ بیمه نامه‌های ارائه شده برای بیمه کرونا گفت: حداقل هزینه برای صدور بیمه کرونا ۱۶۸ هزار تومان و حداکثر ۵۵۷ هزار تومان است که متناسب با شرایط و نیاز بیمه گذار برای او بیمه نامه صادر خواهد شد.
یوسفی با تأکید بر مدت زمان ۳۶۵ روزه پوشش بیمه‌نامه کرونا گفت: این بیمه‌نامه نه تنها قابل رقابت با سایر شرکت‌های بیمه‌ای ارائه دهنده خدمت به مبتلایان ویروس کرونا است، بلکه با توجه به خدماتی که در این بیمه نامه درنظرگرفته شده است می توان آن را به نوعی متمایز از تمام شرکت های دیگر دانست.
به اعتقاد وی بیمه نامه کرونا به عنوان یک بیمه‌نامه مکمل بیمه توقف کسب و کار ناشی از پاندمی طراحی شده است.
لازم بذکر است که بیمه تعاون از تابستان سال گذشته بصورت انحصاری اقدام به صدور بیمه نامه‌ای برای صاحبان مشاغل کرده است که براساس آن در صورت بروز اپیدمی و پاندمی و صدور دستور تعطیلی فعالیت اصناف از سوی دولت به دارندگان این بیمه‌نامه خسارت عدم فعالیت پرداخت می‌شود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=12116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.