• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

پرداخت بیش از ۵۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش های اقتصادی

  • کد خبر : 15407
  • 03 خرداد 1400 - 19:45
پرداخت بیش از ۵۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش های اقتصادی

بانک رفاه کارگران در راستای شفافیت در اطلاع رسانی،گزارش تسهیلات اعطایی فروردین ماه سال جاری در بخش های مختلف اقتصادی، بنگاه‌های کوچک و متوسط، ضمانتنامه های صادره ریالی، قرض الحسنه ازدواج را ارایه کرد.

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در فروردین ماه سال جاری، در بخش های آب و کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، خدمات، بازرگانی و متفرقه بیش از ۵۲ هزار و ۳۹۳ میلیارد ریال و بنگاه های کوچک و متوسط ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.
این بانک در دوره زمانی یاد شده، تعداد ۳۳۷  فقره تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، اشتغال زایی و کارفرمایان طرح های مددجویی به مبلغ بالغ بر ۱۲۲ میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال به معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است.
بانک رفاه کارگران همچنین در مقطع فروردین ماه سال جاری، بیش از ۱۷۴ میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع قراردادهای سپرده گذاری صندوق توسعه ملی اعطا کرده است و در همین دوره زمانی، بالغ بر ۷ هزار ۷۶۹ میلیارد ریال انواع ضمانتنامه‌های ریالی به تعداد ۱.۸۸۷ فقره نیز صادر کرده است.
همچنین شعب این بانک از محل سپرده های قرض الحسنه نزد خود تعداد ۸۶۲ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به مبلغ بیش از ۶۱۰ میلیارد ریال و در طرح های فعال حوزه اعتباری، ۹۲۹ میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=15407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.