به گزارش رویداد خبر به نقل از عمومی شرکت پاکسان، شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان با اعلام این خبر گفت: باتوجه به تحقیقات بازار و مطالعات صورت گرفته در راستای ارائه محصولی خاص و متناسب با نیاز مصرف کننده نهایی در مقاصد صادراتی، موفق شدیم به عنوان اولین شرکت ایرانی پودر لباسشویی را با وزن ۷ کیلوگرم و با برند “آس” به بازارهای صادراتی عرضه نماییم.وی با اشاره به مزیت این نوع از بسته بندی محصول افزود: بسته بندی محصولات با وزن مناسب همواره با استقبال خانوار و مصرف کنندگان نهایی مواجه می شود و در مقابل نیز فرصت سو استفاده از برخی بازرگانان در کشورهای مقصد، برای تغییر بسته بندی محصولات گرفته می شود که از لحاظ بازاریابی و تبلیغات بسیار برای شرکت های صادرکننده حائز اهمیت است.محمدی راد در پایان ضمن تاکید بر اهمیت نوآوری و توجه ویژه با خواست مصرف کنندگان در تولید و عرضه محصول گفت: برای بازار داخلی نیز برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده است که بزودی محصولات جدید و ارتقا یافته ای به جهت بهره مندی هموطنان عزیزمان عرضه خواهد شد.با این اقدام و ابتکار واحد بازاریابی و فروش خارجی پاکسان گام بلندی در مسیر صادرات پودرهای لباسشویی برداشته شده است که با اعلام کامبیز قشمی مدیر صادرات شرکت پاکسان پودر لباسشویی “آس” در مرحله سفارش گذاری با استقبال خوب مشتریان مواجه شد و امید است این محصول جایگاه خود را میان سبد مشتریان کشورهای مختلف به دست آورد تا همچون گذشته پاکسان همواره “پیشگام در ایران و خوشنام در منطقه” باشد.
پاکسان”آس“ خود را برای بازارهای صادراتی رونمایی کرد
محصول جدید شرکت پاکسان با برند “آس” و بسته بندی خاص در مسیر بازارهای صادراتی قرار گرفت.