• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

پانزدهمین رویداد فیناپ با موضوع اینشورتک برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 15456
  • 04 خرداد 1400 - 12:31
پانزدهمین رویداد فیناپ با موضوع اینشورتک برگزار خواهد شد

پانزدهمین رویداد فیناپ با موضوع اینشورتک و با حضور مدیران و متخصصان صنعت بیمه و فناوری اطلاعات به صورت هیبرید برگزار می شود.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، پانزدهمین رویداد فیناپ پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۱۳ الی ۱۸ و با حضور صاحب‌نظران و متخصصان صنعت بیمه و فناوری‌های بیمه با موضوع اینشورتک برگزار می شود.
موضوع اینشورتک به استفاده از فناوری‌های نوین برای کاهش ریسک و افزایش کارایی در صنعت بیمه اشاره دارد و باعث ارتقای سهولت در صنعت بیمه شده و کمک می‌کند تا محصولات و خدمات بیمه در دسترس همگان قرار بگیرد و باعث صرفه‌جویی در فرآیندهای سنتی خرید بیمه نیز می‌شود.
در این رویداد که در مرکز نوآفرینی پلنت ضبط و به‌صورت مستقیم از طریق بسترهای پخش زنده به نمایش گذاشته خواهد شد، ستار هاشمی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ غلامرضا تاجگردون، مدیرعامل بیمه سرمد؛ یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون؛ تیم لطیف، رئیس هیئت‌مدیره بیمیتو و ازکی؛ و مدیرانی از بیمه سامان، دانا و تجارت نو سخنرانی خواهند کرد.
همچنین حامد ولی پوری، مدیرعامل بیمیتو و ازکی؛ محمود کریمی، مدیرعامل مرکز نوآفرینی پلنت؛ مهدی ایمانی‌مهر، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت فناوران اطلاعات خبره؛ حامد عابدینی، معاون نوآوری و برنامه‌ریزی بیمه البرز؛ و رسول قربانی، سردبیر راه پرداخت اعضای پنل این رویداد را تشکیل می دهند.
قابل توجه است که مجموعه رویدادهای فیناپ از شهریور ۱۳۹۶ آغاز شده و پانزدهمین دوره آن که با موضوع اینشورتک برگزار می شود از طریق نشانی https://evnd.co/o7rJV برای علاقه مندان قابل دسترسی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=15456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.