• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

ویندوز ۱۱؛ هر آنچه از نسل بعدی سیستم عامل مایکروسافت باید بدانید

  • کد خبر : 17582
  • 04 تیر 1400 - 15:25
ویندوز ۱۱؛ هر آنچه از نسل بعدی سیستم عامل مایکروسافت باید بدانید

مایکروسافت بالاخره پس از هفته‌ها گمانه‌زنی و شایعه، نسخه‌ی بعدی سیستم عامل محبوب ویندوز با نام ویندوز ۱۱ را معرفی کرد. در این مطلب به معرفی تمام ویژگی‌های ویندوز ۱۱ می‌پردازیم.

همین ماه پیش بود که مایکروسافت آخرین به‌روزرسانی سیستم عامل ویندوز ۱۰ را در قالب نسخه ۲۱H1 عرضه کرد؛ اما کاربران ویندوز باید به‌زودی خود را برای عرضه بسیار بزرگ‌تر و هیجان‌انگیزتری آماده کنند.

در کنفرانس بیلد مایکروسافت برای توسعه‌دهندگان که ۲۵ ماه می (۴ خرداد) برگزار شد، ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، اعلام کرد این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای «یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های ویندوز در دهه گذشته»‌ است. همین حرف کافی بود تا شایعات مربوط به بازطراحی بزرگی برای ۱٫۳ میلیارد کاربر این سیستم‌ عامل در سال ۲۰۲۱ را تأیید کند.

۲۴ ژوئن‌ (۳ تیر)، مایکروسافت در رویداد مجازی «What’s Next for Windows» از «نسل بعدی ویندوز» با نام ویندوز ۱۱ (Windows 11) رونمایی کرد. پانوس پانای، مدیر کاریزماتیک بخش سخت‌افزار سرفیس که حالا در رأس امور توسعه ویندوز نیز قرار دارد، در رویدادی متفاوت از آنچه تابه‌حال از ردموندی‌ها دیده بودیم، خبر از تغییرات اساسی در سیستم عامل قدیمی و محبوب مایکروسافت داد؛ تا امیدوار باشیم ویندوز دوباره به دوران هیجان‌انگیز و پرشور‌و‌حال خود بازگردد.

با این مقاله همراه شوید تا در جریان هر آنچه از به‌روزرسانی بزرگ ویندوز می‌دانیم قرار بگیرید؛ از جمله تاریخ عرضه، مشخصات سیستم مورد نیاز و ویژگی‌های جدید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=17582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.