• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

“وملل” با ثبت تراز مثبت۱۰۵۷ هزار میلیارد تومان پرونده ۹۹ را بست

  • کد خبر : 12148
  • 16 فروردین 1400 - 9:31
“وملل” با ثبت تراز مثبت۱۰۵۷ هزار میلیارد تومان پرونده ۹۹ را بست

موسسه ملل در ۱۲ ماه سال ۹۹ در مجموع سه هزار و ۸۹۹ میلیارد تومان در آمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و در مقابل دو هزار و میلیارد تومان سود به سپرده های سرمایه گذاری اختصاص داد که حاصل آن ثبت تراز مثبت یک هزار و ۵۷ میلیارد تومان بود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از بانکداری ایرانی و بر اساس آخرین گزارش ماهیانه موسسه ملل ، این موسسه در اسفند ماه ۴۰۹ در آمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و در مقابل ۵۷۱ میلیارد تومان سود پرداخت کرد و تراز عملیاتی اسفند ماه این بانک منفی ۱۶۲ ثبت شد.

این موسسه خصوصی در مجموع ۵ درصد درآمد تسهیلاتی و ۲۵ درصد سود پرداختی به سپرده های سرمایه گذاری خود را در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ افزایش داده است .

موسسه ملل در بخش تسهیلات اعطایی بیشترین در آمد را از سه سر فصل سایر تسهیلات، مشارکت مدنی و فروش اقساطی در سال گذشته کسب کرد و مانده تسهیلات اعطایی این موسسه به رقم ۱۸ هزار و ۶۸۱ میلیارد تومان رسید که نسبت به سال قبل از آن ۱۹ درصد رشد داشته است .

این شرکت بورسی در بخش پرداخت سود به سپرده های سرمایه گذاری بیشترین سود را به سه سرفصل سپرده های یک ساله ، دو ساله و سپرده های کوتاه پرداخت کرد و مانده سپرده های سرمایه گذاری این موسسه مالی در پایان سال ۹۹ به رقم ۲۲ هزار و ۹۵۲ میلیارد تومان رسید که نسبت به سال قبل از آن ۵۱ درصد افزایش داشته است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=12148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.