• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

وب‌سایت جدید پست بانک ایران با حضور دکتر بهزادشیری رونمایی شد

  • کد خبر : 10576
  • 18 اسفند 1399 - 16:18
وب‌سایت جدید پست بانک ایران با حضور دکتر بهزادشیری رونمایی شد

در آستانه مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، آئین بهره برداری از وب سایت جدید پست بانک ایران با حضور دکتربهزاد شیری مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران امور و همچنین حضور آنلاین روسای ستادی و مدیران اجرایی استان ها و مناطق تهران، هجدهم اسفندماه برگزار شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، دکتر شیری در این مراسم با تبریک فرارسیدن عید مبعث به خانواده بزرگ بانک و قدردانی از زحمات و تلاش های معاونت فناوری اطلاعات و ادارات کل روابط عمومی و بازاریابی در فرآیند طراحی وب سایت جدید بانک اظهار داشت: با توجه به رسالت خدمت رسانی این بانک در سطح کشور و همچنین ضرورت ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیکی به ویژه در مناطق کم برخوردار و روستایی، سامانه بانک از نظر محتوایی به روز رسانی و به سامانه ای پویا و منطبق با فناوری های روز تبدیل شده است.
وی با اشاره به گروه های مختلف ذینفعان پست بانک ایران و همچنین ماموریت آن در مناطق کم برخوردار تصریح کرد: در راستای برنامه راهبردی بانک مبنی بر گسترش بانکداری دیجیتالی، سامانه جدید با هدف ارائه خدمات آسان به مشتریان طراحی شده است.
مدیرعامل بانک عنوان کرد: یکی از دغدغه های بنده، بحث مدیریت ذینفعان بود که بازنگری وب سایت بانک همگام با تحولات دیجیتالی یکی از راهکارهای عملی در این زمینه است که خوشبختانه این رویداد مهم با عید سعید مبعث همزمان شد. 
شیری در ادامه بر ضرورت تولید محتوا برای وب سایت بانک تاکید کرد: برای غنای محتوا، بخش های فناوری اطلاعات، روابط عمومی و بازاریابی تلاش کنند مطالب و محتوای مناسب و شایسته پست بانک ایران تولید کنند و آخرین اطلاعات را ارائه نمایند به گونه ای که مشتریان و ذینفعان بانک بتوانند نیازهای اطلاعاتی خود را از طریق سامانه بانک تأمین کنند. 
شیری اظهار داشت: زمانی وب سایت پست بانک ایران جنبه اطلاع رسانی داشت ولی امروزه مهم ترین ابزار برای ارائه خدمات به مشتریان تلقی می شود، بنابراین در راستای راهبرد گسترش بانکداری دیجیتالی بانک، لازم است از همه ظرفیت ها و ابزارها برای بهبود فرآیندهای کاری، ارائه محصولات و خدمات و دریافت نظرات و دیدگاه های مشتریان بهره برداری شود. 
مدیرعامل پست بانک ایران در پایان تصریح کرد: بی تردید با تولید محتوا و بهره مندی از اطلاعات، زمینه جدیدی برای ارائه خدمت به مشتریان و ذینفعان بانک فراهم خواهد شد. 
دکتر شیری در ادامه گفت : در پایان از تمامی دست اندرکاران این رویداد مهم از جمله اداره کل روابط عمومی که به حق با پشتکار وصف ناپذیری در این مدت  ۵ ماهه این موضوع را پیگیری نمودند تا امروز شاهد رونمایی از وب سایت جدید باشیم قدردانی می نمایم.
در این مراسم مهندس تیلاب مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تجارت هوشمند توکا نیز با قدردانی از حمایت پست بانک ایران از شرکت های دانش بنیان، توضیحات لازم درخصوص وب سایت جدید بانک را ارائه نمود و اظهار داشت: تلاش۵ ماهه ما و پست بانک ایران ثمره خوبی را برای ذینفعان این بانک فراهم کرده و امروز در آیین رونمایی از وب سایت جدید شاهد نتیجه این تلاش ها هستیم.
 گفتنی است: سامانه جدید نرم‌افزاری وب‌سایت پست بانک ایران که با همکاری شرکت دانش‌بنیان تجارت هوشمند توکا آماده و پیاده سازی شده از انعطاف پذیری و قابلیت های مناسب در بستر وب و تلفن همراه برخوردار است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=10576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.