• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

هواوی میت بوک D15 نسخه ۲۰۲۱ در بازار ایران

  • کد خبر : 26569
  • 17 مهر 1400 - 15:40
هواوی میت بوک D15 نسخه ۲۰۲۱ در بازار ایران

هواوی اخیرا نسخه‌ی ۲۰۲۱ لپ‌تاپ هواوی D15 را راهی بازار ایران کرده که آن را به گزینه‌ای ایدئال برای دانشجویان و همین‌طور دانش آموزان بدل کرده است.

لپ تاپ میت بوک دی ۱۵ یک لپ‌تاپ جمع و جور است که با وجود سخت‌افزارها و صفحه‌نمایش ۱۵ اینچی، تنها ۱٫۵۶ کیلوگرم وزن دارد.

برای یک لپ‌تاپ دانشجویی یا دانش آموزی، حمل‌پذیری بالا بسیار حائز اهمیت است و باید به‌راحتی بتوان دستگاه را در کوله‌پشتی قرار داد و دغدغه‌ای بابت خرابی یا سنگین بودن آن نداشت. لپ تاپ MateBook D15 2021 در زمینه طراحی کاملاً از محصولات بازار جلوتر است و از قاب آلومینیومی با استحکام بسیار بالا بهره می‌برد. این لپ تاپ در ضخیم‌ترین نقطه خود تنها ۱۶٫۹ میلی‌‌متر ضخامت دارد؛ اما در عین حال بسیار محکم و بادوام است.

MateBook D15 2021 از صفحه‌نمایش IPS با حاشیه‌های بسیار باریک بهره می‌برد که مشابه آن را فقط در محصولات بسیار گران‌قیمت می‌توانید پیدا کنید.

لپ تاپ هواوی میت بوک D15 2021 دارای زاویه دید گسترده ۱۷۸ درجه است؛ بنابراین برای هر نوع استفاده‌ای کاملاً ایده‌آل است و هرگز کمبودی احساس نخواهید کرد. این لپ تاپ موفق به اخذ دو تأییدیه معتبر از مؤسسه آلمانی TÜV Rheinland شده است و با حذف لرزش نور زمینه و ساطع نکردن نور آبی مضر برای چشم‌ها، مانع از خستگی و خشکی زودرس آن‌ها می‌شود.

نسخه‌ی ۲۰۲۱ لپ‌تاپ هواوی از پردازنده نسل یازدهم با فناوری ساخت ۱۰ نانومتری، رم DDR4 و حافظه SSD پرسرعت بهره می‌برد. این لپ تاپ از پردازنده نسل یازدهمی Intel Core i5-1135G7 اینتل با قابلیت کار هم‌زمان با هشت رشته (Thread) و تقویت فرکانس تا ۴.۲ گیگاهرتز برخوردار است که به‌خوبی قادر به اجرای هم‌زمان برنامه‌های متعدد است. همچنین این پردازنده در ترکیب با حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم پرسرعت و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی پرسرعت از نوع NVMe PCle SSD به‌راحتی برنامه‌های مهندسی و تخصصی مورد استفاده دانشجویان رشته‌های مختلف را اجرا می‌کند.

لپ تاپ جدید هواوی نه‌تنها باتری پرظرفیتی با شارژدهی ۴۲ وات‌ساعت دارد، بلکه می‌توان با شارژر بسیار کوچک اما پرقدرت ۶۵ واتی است، این لپ‌تاپ را در سریع‌ترین زمان شارژ کرد. شارژر میت بوک D 15 2021 هواوی با تنها ۱۵ دقیقه شارژ کردن می‌توانید تا ۲ ساعت از این لپ تاپ استفاده کنید.

لپ تاپ هواوی

این لپ تاپ در کنار درگاه‌های ارتباطی پرسرعت نظیر USB 3.2 Gen1، از Wi-Fi 6 با آنتن پرقدرت نیز بهره می‌برد و می‌توانید از بالاترین سرعت اینترنت ممکن با قدرت آنتن بالا برخوردار شوید که برای یک دانشجو امری بسیار حیاتی است.

همچنین باید بدانید که میت بوک D15 2021 هواوی با ویندوز ۱۰ اورجینال عرضه می‌شود که حتی می‌توانید آن را به ویندوز ۱۱ ارتقا دهید. با داشتن ویندوز اورجینال همواره قادر خواهید بود آخرین آپدیت‌های امنیتی و قابلیت‌های جدید را دریافت کنید و از نهایت امنیت، پایایی و پایداری سیستم عامل مایکروسافت برخوردار شوید.

هواوی برند معتبر و باسابقه‌ای است که همواره با ارزش خرید بالای محصولات خود توانسته برندهای کهنه‌کار بازار را به چالش بکشد. لپ تاپ هواوی MateBook D15 2021 هم از این قاعده مستثنی نیست و امکانات و قابلیت‌هایی را ارائه می‌کند که با این قیمت در لپ‌تاپ دیگری یافت نمی‌شود و برای به دست آوردن آن‌ها از هر برندی جز هواوی، باید به‌مراتب بیشتر هزینه کنید.

شما می‌توانید لپ تاپ MateBook D15 2021 هواوی را با گارانتی رسمی و خدمات پس از فروش معتبر از طریق این لینک خریداری کنید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=26569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.