به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ محمود لیائی روز گذشته با حضور در پست استان گلستان از بخشهای مختلف ستادی و اجرایی اداره کل پست این استان بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست در جریان مسائل و مشکلات کاری حوزه های مربوطه قرارگرفت و خواستار تجهیز و ساماندهی زیرساخت های موجود و ارائه گزارش اقدامات شد.
وی سپس با حضور در نشست شورای اداری پست استان به استماع مشکلات و ابهامات مسئولان و کارکنان پست استان پرداخت و پاسخگوی مباحث مختلف شد.
لیائی در این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات رفاهی و معیشتی از ارائه راهکارهایی جهت ارتقای شغلی موزعین خبر داد و گفت: «پیگیر هستیم تا بتوانیم برای این مهم اقداماتی اساسی انجام دهیم.»
مدیرعامل شرکت ملی پست با تاکید بر لزوم هوشمند سازی در تک تک فرایندهای پستی خواستار همگام شدن کارکنان در این مسیر شد.
وی با تاکید بر اصل مشتری مداری؛ افزود: «باید گوش شنوای، صدای مشتریان باشیم و در ارائه خدمات مبتنی بر خواست و نیاز آنها اقدام کنیم.»
لیائی با اشاره به بافت روستایی استان؛ بهره گیری از سامانه روستابازار را تحولی منطقی برای توسعه استان برشمرد.
حضور در استانداری گلستان و دیدار با استاندار و معاون وی؛ بازدید از ساختمان درحال ساخت پست و گفتگوی صمیمانه با کارکناناز دیگر برنامه های وی بود که در این سفر استانی محقق شد.
گفتنی است لیائی پس از این بازدید به شهرستان گلوگاه رفت و از اداره پست این استان نیز بازدید و پاسخگوی سوالات کارکنان در خصوص مشکلات و مسائل معیشتی و شغلی شد.
هم گامی کارکنان در مسیر هوشمندسازی شبکه پستی کشور
معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست در بازدید از پست استان گلستان بر همگام شدن کارکنان در مسیر هوشمندسازی شبکه پستی کشور تاکید کرد.