• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

همکاری‌های بانک دی و صندوق قرض‌الحسنه شاهد افزایش می‌یابد

  • کد خبر : 13495
  • 05 اردیبهشت 1400 - 20:34
همکاری‌های بانک دی و صندوق قرض‌الحسنه شاهد افزایش می‌یابد

مدیرعامل بانک دی و مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه شاهد در جلسه مشترک بر ضرورت توسعه دامنه خدمات و ارائه راهکارهای مالی متنوع به جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کردند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در این جلسه ارائه خدمات باکیفیت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران را یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های بانک دی برشمرد و گفت: در یک سال گذشته با رفع موانع موجود در مسیر همکاری‌های متقابل بانک و بنیاد شهید و امور ایثارگران، شاهد گسترش و جهش چشمگیر خدمات و محصولات بانک دی برای جامعه هدف بنیاد شهید و افزایش رضایتمندی جامعه معظم ایثارگری از کیفیت خدمات ارائه شده هستیم.
وی افزود: شبکه شعب بانک از طریق استقرار باجه‌های خدمات بانکی در بنیاد شهید مراکز استان‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با پست‌بانک به منظور بهره‌مندی جامعه هدف از خدمات باجه‌ای و شعب پست بانک در سراسر کشور، به انتظار چندین ساله خانواده معزز شهدا و ایثارگران برای دسترسی سریع و آسان به خدمات شعبه‌ای پایان داد که این مهم جز در سایه گسترش تعاملات متقابل میسر نبود.
مدیرعامل بانک دی با اشاره به ضرورت ارائه راهکارهای مالی متنوع به خانواده بزرگ ایثارگری کشور گفت: یکی از مزایای تعامل با مجموعه‌های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران، شناسایی نیازها و انتظارات گوناگون جامعه هدف بود که در بانک دی با حرکت به سمت طراحی محصولات مختلف و ارائه راهکارهای مالی متناسب با نیازهای این قشر عزیز، قدم‌های مؤثری برای پاسخگویی به این نیازها برداشته شد.
کریمی اظهار داشت: امیدوارم با تحقق رهنمودهای ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران بتوانیم خدمتگزار راستین و امانت‌دار واقعی سرمایه‌های خانواده‌ معزز شهدا و ایثارگران باشیم.
در ادامه این دیدار، اسلام کریمی، مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه شاهد، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات ارزشمند بانک دی در زمینه خدمت‌رسانی مطلوب به خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: هدف از گسترش تعامل با بانک دی، توسعه صندوق قرض‌الحسنه شاهد و بالندگی در ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری است.
وی افزود: یکی از نیازهای اساسی جامعه ایثارگری دسترسی به تسهیلات ارزان‌قیمت است که امیدواریم در سایه حمایت‌های بانک دی از صندوق قرض‌الحسنه شاهد بتوانیم با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها در مسیر ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه گام برداریم.
وی در پایان با ابراز امیدواری از برگزاری جلسات مشترک با بانک دی گفت: امیدوارم همکاری‌های مشترک بانک دی و مجموعه‌های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران زمینه هم‌افزایی و بالندگی هر چه بیشتر طرفین را فراهم کند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=13495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.