به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- جمعی از مدیران این مجموعه به منظور بررسی حسن اجرای طرح و پشتیبانی از کارکنان مجموعه در راستای اجرای هر چه بهتر آن، در شهرهای مرزی چذابه، شلمچه، مهران، خسروی، باشماق و تمرچین حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، این تیم مدیریتی با توجه به اوج گرفتن حضور پرشور زائران حرم حسینی و در آستانه روز اربعین، با حضور در مسیر و مناطق مرزی در کنار ناوگان امدادی و کارکنان نمایندگیها قرار گرفتند تا ترافیک و توقف ناشی از نقص فنی خودروها با سرعت هر چه بیش تر برطرف شود و هم وطنان به سفر معنوی خود ادامه دهند.
لازم به ذکر است، ارایه خدمات عمومی به تمامی خودروها فارغ از برند و نوع کارخانه توسط این شرکت، انجام پذیرفته است. این خدمات شامل حمل استاندارد خودرو به نزدیکترین تعمیرگاه یا نمایندگی، تعویض باتری و باتری کمکی، سوخترسانی، بازکردن درهای خودرو، پنچرگیری و تعویض زاپاس بوده است.
به طور کلی در طرح «خدمات و امداد اربعین حسینی» تاکنون ۶۱۸۶ خودرو در نمایندگیهای منتخب پذیرش شده و سرویسهای لازم برای تسریع در سفر و چابک سازی امور این سفر معنوی برای این خودروها به اجرا در آمده است.
هم وطنان میتوانند در طول مسیر رفت و برگشت از ایران به کشور عراق و بالعکس در صورت نیاز به هر گونه خدمات امدادی، از طریق اپلیکیشن ایساکو یا تماس با مرکز پاسخگویی و امداد ایرانخودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ درخواستهای خود را ثبت کنند.
همراهی خدمات پس از فروش ایرانخودرو با کاروان زائران اربعین حسینی
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو هم زمان با همایش پیادهروی اربعین حسینی و در راستای مسوولیتپذیری اجتماعی، طرح «خدمات و امداد اربعین حسینی» را از ۵ تا ۱۷ شهریور سال جاری در نمایندگیهای منتخب و با حضور ناوگان امدادی در مرزهای خروجی کشور در دست اجرا داشته و این طرح به صورت مستمر توسط مدیران ارشد، مورد پایش و نظارت میدانی قرار دارد.