• امروز : پنج شنبه - ۱ آذر - ۱۴۰۳
4

هشت نوع خدمات بانکی در اینترنت بانک مسکن

  • کد خبر : 32937
  • 27 آذر 1400 - 18:44
هشت نوع خدمات بانکی در اینترنت بانک مسکن

بانک مسکن با راه اندازی اینترنت بانک امکانی را برای مشتریان فراهم کرده که در تمامی ساعات شبانه‌روز به راحتی از منزل و یا محل کار به تمامی حساب‌های متمرکز خود در بانک مسکن دسترسی داشته و از خدمات این سیستم استفاده کنند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، اینترنت بانک مسکن گواهینامه “امنیت بین المللی” (SSL) را دریافت کرده است که به مشتریان این امکان را می دهد تا در محیطی امن عملیات بانکی را انجام دهند. مشتریان برای راه اندازی اینترنت بانک مسکن، باید با مراجعه به یکی از شعب بانک مسکن، درخواست دریافت شناسه کاربر و رمز ورود به سیستم را تکمیل کنند، در مرحله بعد، نام کاربری و رمز عبور پس از ثبت نام در اختیار مشتری قرار می گیرد.

در این مرحله برای ورود به این سیستم به منظور ارتقای سطح امنیت و اطمینان بخشی به مشتریان، در ورود به سامانه اینترنت بانک یا در هنگام انجام عملیات می توان از رمز تولید شده توسط دستگاه صدور رمز یکبار مصرف (OTP) استفاده کرد. برای دریافت دستگاه OTP، به یکی از شعب بانک مسکن مراجعه و پس از درخواست دستگاه OTP و اتصال آن به نام کاربری یا حساب/کارت مورد نظر در اینترنت بانک، دستگاه OTP و رمز آن را دریافت کنند.

پس از طی این مراحل مشتری می تواند از طریق رایانه شخصی و اتصال به اینترنت به یکی از دو روش، مراجعه به سایت بانک مسکن و کلیک روی پیوند “ورود به سایت بانکداری الکترونیکی ” و انتخاب سامانه یا مراجعه مستقیم به آدرس :https://ibn.bank-maskan.ir به سامانه اینترنت بانک دسترسی پیدا کند.

مشتریان در این سامانه می توانند هشت گروه خدمات بانکی را دریافت کنند. گروه اول، خدمات سپرده شامل: لیست حساب ها، نمایش لیست حساب ها، نمایش شماره شبا به ازای هر حساب، نمایش موجودی به ازای هر حساب، تفکیک حساب ها بر اساس نوع پروفایل حساب، بروزرسانی موجودی حساب، دریافت صورتحساب، دریافت رمز حساب، دریافت/عدم دریافت رمز، ویرایش نام حساب و افتتاح حساب هستند که به راحتی در دسترس مشتری قرار دارد.

گروه دوم خدمات کارت هستند که علاوه بر نمایش لیست کارت ها، شماره حساب اصلی به ازای هر کارت و موجودی به ازای هر حساب، امکان تفکیک کارت ها بر اساس نوع کارت، بروزرسانی موجودی کارت، دریافت صورتحساب و تمدید/درخواست کارت المثنی، وجود دارد. همچنین انسداد کارت ، ویرایش نام کارت، کارت هدیه، برداشت بدون کارت، صدور یا ابطال قبض برداشت بدون کارت از دیگر خدمات این بخش است. گروه دیگر خدمات انتقال وجه است: انتقال وجه مسکنی، انتقال وجه حسابی تکی، انتقال وجه حسابی گروهی، ذخیره تراکنش های پرتکرار حسابی، وجه ساتنا، پایا و… در این بخش قابل انجام است.

خدمات تسهیلات، خدمات چک، گزارش صورتحساب ها، کارپوشه، خدمات پرداخت چند گروه دیگر خدمات بانکی اصلی هستند که در این سامانه در دسترس مشتریان قرار دارد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=32937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.