• امروز : دوشنبه - ۵ آذر - ۱۴۰۳
3

نیروی انسانی متعهد عامل پیشرفت بانک ایران زمین

  • کد خبر : 43731
  • 30 فروردین 1401 - 16:04
نیروی انسانی متعهد عامل پیشرفت بانک ایران زمین

به منظور تبیین سیاست ها و برنامه های سال ۱۴۰۱ و بررسی عملکرد شعب استان های اصفهان ،قم ، مرکزی و چهارمحال و بختیاری در سال گذشته، جلسه ای با حضور مدیر و روسای شعب منطقه برگزار شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ وحید علیزاده مدیر شعب منطقه با اشاره به عملکرد شعب در سال ۱۴۰۰ از تلاش های صورت گرفته و زحمات همه همکاران تقدیر کرد و گفت: در سال گذشته با تلاش همکاران توانستیم با افزایش تعداد کارابران خدمات بانکداری الکترونیک به واژه بانکداری دیجیتال معنا ببخشیم و مشتریان با تجربه ای متمایز از خدمات بانکی بهرمند شوند.

مدیر شعب استان برنامه ریزی منسجم و بکارگیری همه ابزارها و امکانات و استفاده از توان کلیه همکاران را راهی برای رضایت مشتریان و پیشرفت بانک بیان کرد و از همکاران خواست از همین ابتدای سال با توجه به جوان گرایی صورت گرفته، جهت دستیابی به اهداف بانک و افزایش سهم بازار کوشا باشند.

مدیر شعب استان یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در پیشرفت و توسعه یک سازمان را نیروی انسانی با شاخصه های تعهد، تخصص، سالم ،کارآمد و دلسوز برشمرد و آمیختگی آن را با پیشرفت و تکنولوژی موثر در نیل به اهداف سازمانی عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=43731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.