• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

نگاه ویژه بانک توسعه تعاون به مسائل توسعه ای استان هرمزگان

  • کد خبر : 15323
  • 03 خرداد 1400 - 10:51
نگاه ویژه بانک توسعه تعاون به مسائل توسعه ای استان هرمزگان

مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: استان هرمزگان حائز ویژگی‌های مثبت و مزیت‌های متعددی در بخش‌های گوناگون اقتصادی است و اقدامات بانک توسعه تعاون نیز در استان، ثمرات ارزنده‌ای بجا گذاشته است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت الله مهدیان طی جلسه ای که به منظور بررسی مسائل توسعه‌ای استان هرمزگان در محل ساختمان میرداماد بانک برگزار شد خاطرنشان کرد: خدمات یانک توسعه تعاون موجب ایجاد ارزش افزوده و ایجاد اشتغال در صنایع دریایی، حمل و نقل، کشاورزی، گردشگری، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی شده و تلاش شده بسته های خدماتی موثری به بخشهای اقتصادی مهیا گردد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون به تفاهمات و قراردادهای متنوع بانک با دستگاه‌های اجرایی دولتی و شرکت‌های تعاونی و خصوصی در استان هرمزگان اشاره داشت و گفت: تاکنون در مواردی که واحدهای اجرایی بانک با واحدهای اقتصادی وارد مذاکره شدند و باب خدمت جدید به مشتریان گشوده شد، ستاد بانک نیز با پشتیانی کامل، به تحکیم ارتباط بانک با مشتریان حقیقی و حقوقی کمک شایانی نمود.
وی با اشاره به این که بالاترین سطح تفویض اختیار از سوی ستاد به استانها در بانک توسعه تعاون وجود دارد اعلام داشت: واحدهای بانک توسعه تعاون در مناطق جغرافیایی استان هرمزگان حضور دارند و طرح‌های مهم ملی و برنامه‌های اعتباری مهمی در این استان به اجرا در می‌آید.
مهدیان خاطر نشان کرد: وجود مناطق آزاد قشم و کیش، پایانه‌های مهم حمل و نقل باربری و مسافری دریایی موجب شده استان در موقعیت ویژه راهبردی واقع گردیده و مشاغل و کسب و کارهای متعددی در استان حضور داشته باشد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: سند سیاست‌های اعتباری بانک توسعه تعاون راهکارهای مناسبی برای ارائه خدمات اعتباری به استان پیش‌بینی کرده و همچنین محصولات تخصصی بانک نیز مکانیزم‌های ویژه‌ای برای تجهیز منابع و ارائه انواع خدمات اعتبار اسنادی، تسهیلات توسعه‌ای و صدور ضمانت‌نامه فراهم نموده است.
وی تصریح نمود: بانک توسعه تعاون در راستای تکمیل خدمات توسعه‌ای در پی ارتقای سطح سرمایه انسانی به لحاظ کمی و کیفی بوده است و راهبری موثر نیروها و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود را دنبال نموده است.
سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در این جلسه به همکاری بانک با واحدهای بزرگ دریایی، پتروشیمی و انرژی کشور اشاره نمود و گفت: همکاران بانک در استان با فراهم‌سازی امکانات مورد نیاز خدمات درخور و شایسته‌ای به واحدهای بزرگ ارائه داده‌اند.
در این جلسه سعید معادی معاون بازاریابی و استان‌ها، حسن شریفی معاون عملیات بانکی، احمد محمدی مدیر امور استان ها و شعب، رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی و یونس کلانتری رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار نقطه نظرات تخصصی در مورد مسائل توسعه‌ای استان را مطرح نمودند و عنایت خدا کرم پور مدیر شعب استان هرمزگان، جهانبخش رشیدی معاون اعتباری و حقوقی مدیریت شعب استان هرمزگان و شیروان پاسدار رئیس شعبه کیش نیز توضیحات کاملی در خصوص عملکرد کنونی و برنامه‌های بهبود ارائه دادند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=15323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.