کشاورز با اشاره به اهمیت استفاده از اطلاعات در پیش بینی رفتار بیمه گزاران اشاره کرد: حجم بالای اطلاعاتی که در سیستم های امروزی تولید میشود یک منبع بسیار ارزشمند برای تحلیل رفتار بیمه گزاران در صنعت است. شرکتهای بیمه گر باید با استفاده از این مدل های پیش بینی بتوانند ضمن ارزیابی ریسک و خطرات ،به دنبال پیشگیری از وقوع آنها باشند. با این نگاه حتما میتوانیم دستاوردهای داخل نمایشگاه را به تجربه خوشایند برای بیمه گزاران در زندگی معمولی آنها تبدیل کنیم
کشاورز خاطرنشان کرد: یکی از راهبردهای سال ۱۴۰۳ در بیمه ایران الکترونیکی کردن فرآیندها است و تجربه حضور در نمایشگاه الکامپ و تبادل نظر با سایر ذینفعان میتواند کمک خوبی برای تحقق این مهم باشد.
گفتنی است مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمه ایران به همراه هیات همراه در بازدید از نمایشگاه از غرفه شرکت سیمرغ دیدن کرد. سید میثم حسینی لر معاون برنامه ریزی و نوآوری نیز در مورد آخرین تغییرات حوزه فناوری شرکت توضیحات لازم را ارائه نمود.
نوآوری در ارائه خدمات بیمه ای با استفاده از ظرفیتهای الکترونیک یک ضرورت است
محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه ایران در بازدید از غرفه بیمه ایران حرکت به سمت استفاده از ابزارهای نوین را یک ضرورت برای صنعت بیمه دانست.