• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
0

نمره باتری Sony Xperia 1III – نام گذاری عجیب!

  • کد خبر : 18622
  • 19 تیر 1400 - 11:55
نمره باتری Sony Xperia 1III – نام گذاری عجیب!

کمپانی سونی همیشه سعی کرده است تا با ارائه ایده‌های جدید، گوشی‌های هوشمند خود را نسبت به نسخه‌های قبلی جذاب‌تر کند. اما این ایده‌ها همیشه کارساز نبودند و در خیلی از مواقع شاهد از بین رفتن محبوبیت سونی با عرضه یک گوشی هوشمند جدید بودیم. یکی از دلایلی که به تازگی سونی محبوبیت خود را نسبت به گذشته از دست داده است، نام گذاری عجیب دستگاه‌های این کمپانی بوده است. به طور کلی جدیدترین دستگاه این کمپانی مشخصات سرسام آوری دارد اما تمام این قطعات نیازمند یک باتری قدرتمند برای نشان دادن عملکرد خود هستند. نمره باتری Sony Xperia 1III به ما نشان خواهد داد جدیدترین پرچمدار کمپانی سونی از نظر عملکرد باتری با توجه به امکانات ارائه دهنده خود چگونه خواهد بود.

جدیدترین گوشی کمپانی سونی در ماه آپریل سال ۲۰۲۱ با نام نمره باتری Sony Xperia 1III رونمایی شد. این دستگاه از نسبت تصویر ۲۱:۹ برخوردار می‌باشد و با وجود ابعاد غیر متعارف خود، یک دستگاه همه کاره برای افرادی که قصد دیدن سریال دارند می‌باشد. نکته قابل توجه در این دستگاه استفاده از نمایشگر ۴K در کنار نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز می‌باشد. از این رو باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دستگاه وظیفه تامین انرژی برای چنین نمایشگری را در کنار دیگر قطعات دستگاه مثل پردازنده، رم و… دارد.سال گذشته، نسخه دوم Xperia 1 یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری در کنار نمایشگر ۶۰ هرتز را به کاربر خود ارائه می‌کرد و از این لحاظ عملکرد باتری آن کمی بهتر از حال بود. با این وجود ظرفیت باتری این دستگاه نسبت به گلکسی اس ۲۱ الترا و شیائومی می ۱۱ الترا کمتر است. در تست انجام شده توسط GsmArena، نمره باتری Sony Xperia 1III نزدیک به ۸۲ ساعت ثبت شده است. این نمره از مجموعه ۲۲ ساعت تماس، ۹ ساعت وب گردی و ۱۲ ساعت تماشای ویدیو بدست آمده است. اما با تمام این تفاسیر این آمار و ارقام راضی کننده نمی‌باشند.

با توجه به نمره ۸۲، احتمال اینکه نیاز به شارژ دوباره دستگاه در طول یک روز را داشته باشید زیاد است. از این رو آداپتور ۳۰ واتی قرار گرفته در جعبه دستگاه به شما کمک خواهد کرد تا در نیم ساعت اولیه شارژ حدود ۴۲ درصد از ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دستگاه را شارژ نمایید. همچنین برای شارژ کامل دستگاه نیازمند یک ساعت ۵۷ دقیقه زمان هستید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=18622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.