به گزارش رویداد خبر به نقل از دفتر ارتباطات و دفتر امور بین الملل شرکت ملی پست؛ محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست در گفتگو با استودیو خبر نمایشگاه شهرپایدار با اشاره به اینکه در این نمایشگاهها شرکتها آخرین دستاوردهای خود را به معرض نمایش گذاشته اند، گفت: «فرصت مغتنمی است که مدیران شرکت هایی که خدمات فناوری محور ارائه میدهند، بتوانند با دیگر شرکت ها و مخاطبین خود تعامل و مذاکرات سازنده داشته باشند.»
لیائی در ادامه افزود: «این نمایشگاه فرصت را فراهم می کند تا غیر از صاحبان کسب و کارها که غرفه دارند، دیگر دستگاه ها و شرکت های فعال در زمینه های نوآوری، پژوهشی و تحول دیجیتال نیز بتوانند در جلسات تخصصی حضور داشته و با بحث و تبادل نظر و اشتراک دانش، نتایج مطلوبی کسب نمایند.»
مدیر عامل شرکت ملی پست، با بیان اینکه شعار امسال اتحادیه جهانی پست برای تمامی کشورها “پست برای زمین” بوده است، گفت: «با توجه به اینکه از اهداف اصلی شهر پایدار بحث محیط زیست و سبز بودن صنایع است شرکت ملی پست نیز با افتتاح “ناوگان موتور برقی” گامی بزرگ در راستای تحقق این رسالت مهم و ایجاد پست سبز برداشته است.»
لیائی در تشریح برنامه های شرکت ملی پست در حفظ محیط زیست و کمک به کاهش آلودگی هوای شهرها، خاطر نشان کرد: «در گام نخست ۱۰۰ موتور برقی به موزعین پستی تحویل شد و با هماهنگیها، همکاری خوب و تفاهم نامه ای که با شهرداری داشتیم، به زودی هفتصد دستگاه موتور برقی دیگر وارد چرخه عملیات پستی در شهر تهران می شود.»
محمود لیائی، در اولین و دومین روز از نمایشگاه بین المللی شهر پایدار ضمن حضور در غرفه شرکت ملی پست و گفتگو با مراجعین از غرفه های مختلف در نمایشگاه بازدید کرد.
نمایشگاه شهرپایدار فرصتی مناسب برای تعاملات بین سازمانی
لیایی در گفتگو با استودیو خبر نمایشگاه شهرپایدار گفت: «رویداد نمایشگاهی شهر پایدار؛ فرصتی مناسب برای تعامل با سایر ارگانها بود.»