• امروز : یکشنبه - ۴ آذر - ۱۴۰۳
2

نقش تاثیرگذار روابط عمومی در تحقق اهداف بیمه رازی

  • کد خبر : 61235
  • 07 دی 1401 - 12:58
نقش تاثیرگذار روابط عمومی در تحقق اهداف بیمه رازی

مدیرعامل بیمه رازی گفت: روابط عمومی در تحقق اهداف بیمه رازی و اجرای هرچه بهتر چرخش‌های استراتژیک نقش تاثیرگذاری دارد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، مراسم تودیع ناصرالدین اسلامی‌فرد مدیر سابق روابط عمومی بیمه رازی با حضور علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی و معاونان شرکت برگزار و از زحمات و نوآوری‌های اسلامی‌فرد تقدیر و تشکر شد.

در حاشیه این مراسم دکتر جباری- مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه حوزه روابط عمومی در بیمه رازی دارای جایگاه قابل توجهی است، یادآور شد: در پی تغییرات مدیریتی در انتهای سال ۱۳۹۹ و با حضور آقای اسلامی‌فرد، فعالیت روابط عمومی در خدمت سیاست‌های شرکت قرار گرفت و در چرخش استراتژیک بازاریابی مبنی بر چرخش استراتژیک از بازاریابی محافظه کارانه به بازاریابی تهاجمی برای توسعه کمی و کیفی پرتفوی شرکت بر اساس مدل ریسک، واحد روابط عمومی بسیار همراه و حامی بود و این واحد در راستای اهداف کلان شرکت بسیج شد.

جباری با تاکید بر اینکه دستاوردهای روابط عمومی در آمار کمی و کیفی شرکت مشهود است، خاطرنشان کرد: روابط عمومی بیمه رازی به صورت گروهی و با تکیه بر خرد جمعی کار خود را پیش برده و امید است با تلاش مضاعف فعالیت‌ها و پیشرفت‌های شرکت بیمه رازی در سال جاری به نحو مطلوب اطلاع رسانی شود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=61235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.