به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- بابک سلاجقه، علاوه بر بازدید حضوری از شماری از نمایندگیهای مجاز، با حضور در مسیر خروجی تهران- قم نحوه خدمترسانی همکاران امدادخودروایران را مورد بررسی قرار داد.
وی ضمن بازدید از نمایندگیهای کشیک شهر قم، گفت: بیشتر مشتریان مراجعهکننده به تعمیرگاهها در ایام تعطیلات، مسافر هستند، بنابراین باید بهترین خدمات را در اسرع وقت دریافت کنند و تمام تلاش ما این است که خاطره خوشی از خدمات پس از فروش ایرانخودرو در اذهان هموطنان بماند.
گفتنی است، علاوه بر نظارت میدانی مدیران ستادی، مدیران دفاتر منطقهای ١١ گانه ایساکو در سراسر کشور نیز ضمن بازدید و پایش، اقدامات و هماهنگیهای لازم را برای پشتیبانی در راستای تسریع ارایه خدمت به مشتریان بهعمل میآورند.
ایساکو با همکاری شرکت امدادخودرو ایران با حضور ٣٢٧ نمایندگی کشیک و ٢١۶٠ اکیپ ثابت و سیار امدادی طرح خدمترسانی نوروز ١۴٠١ را از ٢۵ اسفند آغاز کرده و تا روز ١۴ فروردین ماه در سراسر کشور اجرا خواهد کرد.
هموطنان در صورت نیاز به خدمات خودرویی میتوانند با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته یا از طریق اپلیکیشن ایساکو، از این خدمات بهرهمند شوند.
نظارت مدیران خدمات پس از فروش ایرانخودرو بر ارایه خدمات در تعطیلات ادامه دارد
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی، از مسیر مواصلاتی تهران- قم و نمایندگیهای شهر قم بازدید کرد.