• امروز : پنج شنبه - ۲۰ دی - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دکتر عبداللهی برای مدیرعاملی بیمه دی معرفی شد موفقیتی دیگر برای بیمه ملت؛ حق بیمه تولیدی از ۱۷ هزار و ۷۱۰ میلیارد تومان عبور کرد هم‌اندیشی مدیرعامل بیمه سینا با شبکه فروش در شیراز لندتک‌ها برای بقا، انصاف و قانون مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند ایجاد تعادل در منابع و مصارف /تسلط به دانش روز اقتصادی و بانکی، مزیت حرفه ای همکاران شعب سفر مدیر عامل، رئیس و عضو هیات مدیره پست بانک ایران و هیات همراه به استان بوشهر صدور دسته چک بانک ایران زمین فقط با احراز نشانی متقاضی از ابتدای بهمن ثبت رکورد بی سابقه همراه بانک ایران زمین در ارائه سرویس های بانکداری دیجیتال مسیرهای ورود رمزدارایی‌ها به بازار سرمایه/ با توکنایز کردن دارایی‌ها، به دنبال توسعه فناوری رمز دارایی‌ها در بازار سرمایه هستیم انجام عرضه اولیه سهام بزرگترین هلدینگ نیروگاهی کشور در فرابورس ۷ مزیت سرمایه گذاری در صندوق های طلا/ چرا مردم به جای خرید سنتی، صندوق طلا می خرند؟

4

نشست کارگروه کمیته وصول مطالبات

  • کد خبر : 17231
  • 29 خرداد 1400 - 15:37
نشست کارگروه کمیته وصول مطالبات

نشست آموزشی کارگروه تخصصی کمیته وصول مطالبات سرپرستی شعب منطقه یک بیمه دانا برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این نشست که در سالن اجتماعات مرحوم نکوئی مهر ساختمان سعدی برگزار شد، مباحثی همچون گزارشگیری مطالبات از سیستم داشبورد مدیریتی،  ضرورت برگزاری جلسات کارگروه کمیته به صورت هفتگی، پیگیری مطالبات از نمایندگان و بیمه گذاران و جلوگیری از پرداخت خسارات غیر واقعی مطرح و مورد تاکید قرار گرفت .  

حسین غلامی سرپرست شعب منطقه یک در این جلسه طی سخنانی با اشاره به اینکه سهم این منطقه از کل پرتفوی شرکت حدود ۳۰ درصد است، بر ضرورت نظارت بر پرداخت خسارات تاکید کرد و اظهار داشت: رعایت انضباط مالی و رسیدگی دقیق به پرونده ها از مباحثی است که باید مورد توجه همکاران قرار گرفته تا با بررسی دقیق آنها جلوی پرداخت خسارات غیر واقعی گرفته شود.

در ادامه این نشست جهانبخش حسینی معاون مدیر امور مالی نیز در سخنانی با تاکید بر بررسی وضعیت سود و زیان شعب، ضرورت تقویت نظارت در امور محوله را یادآور شد و از معاونین مالی و پشتیبانی شعب خواست ضمن بررسی بیشتر و کنترل چک‌های ثبت شده، نسبت به پرداخت خسارت و نیز پیگیری میزان مطالبات معوق اقدام کرده و همچنین آخرین وضعیت صندوق نمایندگان را بررسی و گزارش کنند.

در مبحث پایانی این نشست حسین امیراحمدی ناظر مالی و پشتیبانی سرپرستی منطقه یک نیز طی سخنانی به اهمیت و نحوه گزارشگیری وصول مطالبات از سیستم داشبورد پرداخت و از اعضای  کارگروه خواست تا جلسه کمیته وصول مطالبات بصورت هفتگی در شعب با حضور روسا، معاونین، مسئولین دوایر و کارشناسان صدوربرگزار شود.

 وی همچنین بر روند پیگیری و مراحل انجام کار و ارسال بموقع آنالیزهای مطالبات در تاریخ‌های تعیین شده و بررسی و رفع اقلام گزارشات مالی شامل اقلام باز بانکی، اسناد دریافتی ، پیش دریافتی، انتقال وجه، اقساط معوق مهر دانا و … بصورت ۱۰ روز یکبار تاکید کرد.   

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=17231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.