به گزارش رویداد خبر به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ شریف زاده در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد تمامی اعضا در دو سال فعالیت این ستاد در راستای عمل به مسئولیتها و کمک به اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: «با تجربهای که در این دو سال به دست آمده است، امسال باید خدمات مطلوبتر و شایستهتری به زائران امام حسین(ع) پیش بینی و ارایه شود.»
وی به ظرفیتهای عراق در زمینه توسعه خدمات پستی در ایام اربعین اشاره کرد و افزود: «با تعامل و ارتباط سازندهای که بین دو کشور برقرار شده، میتوان انتظار داشت امسال سرویسها و خدمات بهتری برای زائران تدارک دیده شود.»
در ادامه این نشست راهکارهای پیشنهادی به منظور حضور مؤثرتر ستاد اربعین شرکت ملی پست در آیین شکوهمند راهپیمایی اربعین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
نشست مشورتی ستاد اربعین با هدف تدوین برنامههای سال جدید برگزار شد
نخستین نشست مشورتی ستاد اربعین شرکت ملی پست در سال جدید، روز دوشنبه با حضور سعید شریف زاده عضو هیات مدیره و رئیس ستاد اربعین و سایر اعضا تشکیل شد.