• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

نشست تعاملی مسئولین ذوب آهن اصفهان با امام جمعه فولادشهر

  • کد خبر : 28021
  • 05 آبان 1400 - 11:44
نشست تعاملی مسئولین ذوب آهن اصفهان با امام جمعه فولادشهر

به منظور تعامل بیشتر با مردم و مسئولین منطقه و در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی ذوب‌آهن اصفهان جلسه تعاملی با حضور احمد اکبری معاون سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت، کوروش اسفندمند مدیرحوزه مدیر عامل و تعاملات منطقه ای و علیرضا امیری مدیر روابط عمومی این شرکت با حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی امام جمعه فولادشهر ۴ آبان ماه در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، در این دیدار، امام جمعه فولادشهر با اشاره به ارتباط سازنده ذوب آهن با مردم شهرستان لنجان گفت: آوازه ذوب آهن اصفهان در تولید فولاد جهانی است و این یکی از نعمات الهی است که این مجتمع عظیم صنعتی در نزدیکی این شهر قرار دارد زیرا به خوبی توانسته اشتغال برای جوانان ایجاد کند و این یکی از نکات مثبت این شرکت است.
حجت الاسلام طباطبایی، ذوب آهن اصفهان را منبع برکات خوب برای این شهر دانست و افزود : فعالیت های عمرانی بسیار خوبی در این شهر توسط ذوب آهن انجام شده است ولی با توجه به جمعیت زیاد این شهر که اکثرا مهاجر هستند احتیاج به کار فرهنگی بیشتر است که این شرکت می تواند در این زمینه اقدامات موثری انجام دهد .
وی اظهار داشت: فضای اشتغال برای افراد کم بضاعت و بی بضاعت کم است و با راه اندازی فضای کارگاهی برای این قشر می توان شرایط جامعه را بهبود بخشید.
احمد اکبری معاون سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت ذوب آهن اصفهان یکی از مهمترین مشکلات این شرکت را  کمبود آب دانست و گفت : ذوب آهن در این زمینه اقدامات اساسی و مهمی را انجام داده و یا در دست اقدام دارد که نمونه آن خریداری پساب شهرستان های اطراف و استحصال و بازچرخانی آب در این مجموعه صنعتی بوده تا به این وسیله آب کمتری را از رودخانه برداشت کند . وی با اشاره به موضوع تامین مواد اولیه که از اساسی ترین نیازهای ذوب آهن است، گفت: معادن سنگ آهن از ابتدا با همت ذوب آهن اصفهان راه اندازی شده اما به مرور با خصوصی سازی نامطلوب از این شرکت جدا شده اند. هم اکنون نیز برخی از معادن اقدام به خام فروشی و صادرات سنگ آهن می کنند و یا اقدام به ساخت صنایع فولادی نموده اند و لذا فولادسازان با چالش تامین مواد اولیه مواجه هستند .
وی ابراز امیدواری نمود که این مشکل در دولت جدید برطرف گردد و افزود :سیاست گذاری در حوزه معدن باید به گونه‌ای باشد که ظرفیت های معطل مانده فولاد کشور از جمله در ذوب آهن اصفهان فعال گردد و بدین ترتیب تولید فولاد کیفی کشور افزایش خواهد یافت.
 مدیرحوزه مدیر عامل و تعاملات منطقه ای نیز در این دیدار گفت : تعداد زیادی از شاغلین و بازنشستگان ذوب آهن اصفهان در فولادشهر ساکن هستند و به همین علت تعامل با این شهر از اولویت های ذوب آهن اصفهان است .
کوروش اسفندمند، تعامل و همکاری را باعث رشد طرفین دانست و افزود : ذوب آهن اصفهان علاوه بر فعالیت های عمرانی در راستای مسئولیت های اجتماعی در فعالیت های فرهنگی این شهر نیز مشارکت دارد.
وی گفت : ذوب آهن اصفهان دارای اماکن ورزشی ، تفریحی و بهداشتی زیادی در فولادشهر است و به مردم این شهر خدمات مختلفی ارائه می دهد.
 مدیر روابط عمومی شرکت گفت : این مجتمع عظیم صنعتی در چارچوب ضوابط و در حد توان خود می تواند در جهت حل مسائل منطقه اقدام کند .
علیرضا امیری افزود : فعالیت های مشارکتی بیشتر باید در زمینه فرهنگی باشد زیرا توسعه فرهنگی بستر را برای هرگونه فعالیت دیگر آماده تر می کند .
وی ابراز امیدواری نمود که با همفکری و تعامل خوبی که در حال حاضر بین مسئولین ذوب آهن و فولادشهر وجود دارد به زودی شاهد اثرات سازنده این همکاری ها باشیم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=28021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.