• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

نسل جدید همراه بانک مسکن با پنج مزیت منحصربه فرد

  • کد خبر : 2496
  • 24 آبان 1399 - 11:56
نسل جدید همراه بانک مسکن با پنج مزیت منحصربه فرد

با راه اندازی نسخه جدید همراه بانک تحت وب، مشتریان بانک مسکن می توانند بدون نیاز به دانلود و نصب اپلیکیشن های گذشته، در یک فضای ایمن و با سرعت بالا، از سرویس های غیرحضوری این بانک بهره مند شوند.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیریت امور و فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن در راستای توسعه همراه بانک جدید این بانک در بستر سوم یعنی تحت وب، علاوه بر ایجاد امکانات جدید برای مشتریان نیازمند استفاده از سرویس های غیرحضوری،و در جهت رفع مشکلات موجود در خصوص اپلیکیشن های ایرانی در استورهای خارجی(IOS) وب اپلیکیشن های جدید مهم ترین گزینه جایگزین برای کاربران می باشد .پیش از این بسیاری از نیازهای روزمره کاربران به واسطه نصب اپلیکیشن های با حجم بالا در موبایل یا کامپیوتر برطرف می شد اما با‌ امکان‌ جدیدی که بانک مسکن برای مشتریان خود فراهم کرده، آنها به سادگی با ورود به یک وب سایت، همان سرویس های نرم افزاری را بدون نیاز به دانلود فایل های لازم برای اجرا یا نصب، دریافت می کنند و در نسخه جدید چنین مشکلات پیش روی آنها قرار ندارد.حالا بانک مسکن در راستای توسعه همراه بانک جدید، از وب اپلیکیشن پیشرو( خدمات نرم افزاری مبتنی بر پلتفرم وب) استفاده کرده و پس از پیاده سازی سرویس های مذکور، نسخه همراه بانک تحت وب را از طریق آدرس https://pwa.bank-maskan.ir در دسترس مشتریان قرار داده است.

از طریق این آدرس، مشتریان بانک مسکن می توانند علاوه بر بهره‌برداری از امکانات جدید تلفن های‌همراه شامل احراز هویت بیومتریک (اثر انگشت) شش خدمت ویژه و جدید را نیز دریافت کنند. ارائه سرویس های عمومی در بخش پیشخوان، مکان یابی شعب و دستگاه های خودپرداز، پروفایل مشتریان حقیقی و حقوقی، امکان امضای تراکنش های حقوقی در کارپوشه، امکان اسکن انواع کارت های بانکی و صندوق پیام جهت ارسال و دریافت پیام کاربر با مرکز از جمله خدمات پیش بینی شده در نسخه جدید همراه بانک مسکن است.براساس این گزارش، نسخه همراه بانک جدید تحت وب، پنج مزیت مهم نسبت به نسخه های گذشته دارد. اولین ویژگی این نسخه جدید، قابلیت به کارگیری در هر پلتفرم و سیستم عامل است. با توجه به زیرساختی که وب اپلیکیشن های پیشرو بر روی آن ها پیاده سازی می شوند یعنی فضای وب و اینترنت و زبان های برنامه نویسی استاندارد این پلتفرم، مرورگرها(تلفن همراه / تبلت) در هر سیستم عاملی می توانند وب اپلیکیشن های پیشرو را اجرا کنند.سرعت اجرای بالا دومین مزیت این نسخه همراه بانک است. بررسی ها حاکی از آن است که با توجه به عدم نیاز به منابع نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر یا موبایل کاربر و پیاده سازی PWAبر روی سرورهای مرکزی ، سرعت اجرای اولیه و عملی سازی دستورات کاربر در کمترین زمان اجرا شده و بروزرسانی نسخه در ساده ترین شکل صورت می پذیرد.در عین حال سومین ویژگی این نسخه، عدم نیاز به دانلود و نصب است. با توجه به عدم نیاز به دانلود و نصب نرم افزار ، سرعت دسترسی به PWA از سایر اپلیکیشن ها بیشتر است. همچنین به روز آوری نسخه وب اپلیکیشن پیشرو در لحظه برای تمامی کاربران اعمال می شود و مشتری ملزم به دانلود نسخه جدید نیست. رابط کاربری استاندارد و ایمن بودن دو مزیت دیگر این نسخه جدید همراه بانک محسوب می شوند. بی تردید یکی از پارامترهای مهم وب اپلیکیشن های پیشرو امنیت بالا و داشتن مجوز SSL است. این سامانه با گذراندن تست های امنیتی و استانداردهای روز دنیا بستری امن برای تراکنش های مشتریان فراهم می آورد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=2496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.