• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3

نسل بعدی آیپد پرو احتمالا از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند

  • کد خبر : 16333
  • 14 خرداد 1400 - 16:20

طبق گزارش خبرگزاری بلومبرگ، نسل بعدی آیپد پرو در سال ۲۰۲۲ با قابلیت شارژ بی‌سیم راهی بازار می‌شود. گفته می‌شود این مدل به جای پنل پشتی آلومینیومی از پنل شیشه‌ای بهره می‌برد تا بهره‌گیری از شارژ بی‌سیم امکان‌پذیر شود.

اپل اولین بار در سال ۲۰۱۷ برای گوشی‌های آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون ایکس قابلیت شارژ بی‌سیم را ارائه کرد و تمام این گوشی‌ها همراه با پنل پشتی شیشه‌ای راهی بازار شدند. در حال حاضر هیچکدام از مدل‌های مختلف آیپد از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند. در این گزارش آمده توسعه‌ی نسل بعدی آیپد پرو در مراحل اولیه قرار دارد و شاید برنامه‌های اپل برای این موضوع تغییر کند و حتی لغو شود.

بیشتر شارژرهای بی‌سیم موجود در بازار مناسب گوشی‌های هوشمند هستند و احتمالا شارژرهای سازگار با تبلت‌ها باید از طراحی متفاوتی بهره ببرند. اما اگر این گزارش بلومبرگ صحت داشته باشد و قابلیت موردنظر نهایی شود، اپل قصد دارد برای آیپد پرو جدید از شارژر مگ‌سیف استفاده کند.

آیپد پرو بعدی

از دیگر قابلیت‌های احتمالی این تبلت می‌توانیم به شارژ بی‌سیم معکوس اشاره کنیم که به لطف آن کاربران با آیپد پرو خود می‌توانند گجت‌هایی مانند آیفون یا ایرپادز را شارژ کنند.

در کنار ساخت شارژر مگ‌سیف، در گزارش بلومبرگ آمده که اپل همچنان مشغول توسعه‌ی شارژر بی‌سیم مشابه ایرپاور است که کاربران با استفاده از آن بتوانند آیفون، اپل واچ و ایرپادز را به طور همزمان شارژ کنند. اپل در سال ۲۰۱۷ از شارژر ایرپاور رونمایی کرد اما در نهایت دو سال بعد مرگ این پروژه رسما اعلام شد.

آیپد پرو بعدی

در نهایت باید به ساخت نسل جدید آیپد مینی با طراحی متفاوت اشاره کنیم که ظاهرا نمایشگر آن از حاشیه‌های باریک‌تری بهره می‌برد و فاقد دکمه هوم است. گزارش بلومبرگ به ساخت یک آیپد پایین‌رده با بدنه‌ی باریک‌تر هم اشاره کرده که به طور مشخص دانش‌آموزان را هدف گرفته است. نسل جدید آیپد مینی و آیپد میان‌رده احتمالا امسال معرفی خواهند شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=16333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.