• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

نسخه تحت وب Google Recorder راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 10140
  • 10 اسفند 1399 - 12:20

گوگل وب‌سایت سرویس Recorder را راه‌اندازی کرده است تا قابلیت‌هایی که این اپلیکیشن در گوشی‌های پیکسل ارائه می‌دهد، ازطریق نسخه‌ی تحت وب نیز ارائه شوند.

یکی از قابلیت‌های مورد توجه سری پیکسل گوگل این است که اپلیکیشنی کاربردی برای ضبط صدا دارند. این اپلیکیشن درحال‌حاضر به‌صورت انحصاری روی تمام گوشی‌های پیکسل در دسترس قرار دارد و می‌تواند صدا را بلادرنگ به متن تبدیل کند؛ حتی بدون اتصال به اینترنت. البته قابلیت رونویسی از روی صدا در این اپلیکیشن فعلا صرفا برای زبان انگلیسی لهجه‌ی آمریکایی کار می‌کند.

براساس گزارش GSMArena به ‌نقل از ۹to5Google، نسخه‌ی تحت وب اپلیکیشن گوگل ریکوردر (Google Recorder) از راه رسیده است. البته به ‌نظر می‌رسد نسخه‌ی وب گوگل ریکوردر کمی زودتر از موعد مقرر منتشر شده است؛ زیرا رابط کاربری آن به‌طور کامل کار نمی‌کند. آدرس recorder.google.com اخیرا ایجاد شده است و به شما امکان می‌دهد فایل‌های ضبط‌شده و نسخه‌ی رونویسی‌شده‌ی آن‌ها را بشنوید و ببینید. 

نسخه اولیه تحت وب گوگل ریکوردر / Google Recorder

گوگل ریکوردر جست‌و‌جو در بین فایل‌های ضبط‌شده را ساده می‌کند و می‌تواند به‌صورت خودکار براساس مباحث مهم، سخنرانی‌ها یا مصاحبه‌ها را برچسب‌گذاری کند. کاربر می‌تواند بخش‌هایی از فایل رونویسی‌شده را حذف و اصلاحاتی در فایل ضبط‌شده اعمال کند. تمامی این کارها درحال‌حاضر ازطریق گوگل ریکوردر در گوشی‌های پیکسل قابل‌ انجام است و نسخه‌ی وبی که بتواند چنین امکاناتی فراهم کند و فایل‌های ضبط‌شده را به ‌اشتراک بگذارد، قطعا مزیت‌های زیادی به‌ همراه می‌‌آورد. 

وقتی به وب‌سایت گوگل ریکوردر مراجعه کنید، با صفحه‌ی فرود مواجه می‌شوید و اگر بخواهید وارد حساب کاربری گوگل شوید، اپلیکیشن کار نمی‌کند. انتظار داریم این وب‌سایت در آینده‌ای نزدیک به ‌کار بیافتد. 

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=10140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.