• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

نخستین دورۀ «ایرانسل تاک» برگزار شد

  • کد خبر : 10305
  • 12 اسفند 1399 - 19:10
نخستین دورۀ «ایرانسل تاک» برگزار شد

نخستین دورۀ «ایرانسل تاک»، با حضور ۴۰ ایده و ارائه نهایی ۱۱ سخنران برگزار شد.

به گزارش رویداد خبربه نقل از  روابط عمومی ایرانسل، «کمیتۀ تعلق سازمانی» شرکت ایرانسل، در راستای افزایش تعلق سازمانی و خلق محیط کاری متفاوت‌ برای کارکنان ایرانسل، پروژه‌های مختلفی را برنامه‌ریزی و اجرا کرده که «ایرانسل تاک» یکی از این پروژه‌ها است.

هدف از اجرای این برنامه، که با الهام از برنامه‌های مؤسسۀ TED برگزار می‌شود، به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه‌های افراد از طریق روایت داستان موفقیت‌ها و شکست‌هایی است که در طول زندگی شخصی یا حرفه‌ای خود با آن درگیر بوده‌اند. روایت این داستان‌ها و تجربه‌ها، می‌تواند به دیگران کمک کند تا در انتخاب مسیر زندگی شخصی و حرفه‌ای خود دید بهتری داشته باشند و قدم‌های مطمئن‌تر  و درست‌تری را برای رسیدن به اهدافشان بردارند.

از دیگر اهداف اجرای این برنامه که با حمایت دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل برگزار می‌شود، ایجاد فرصت برای به‌اشتراک‌گذاری ایده‌ها و تجربه‌های همکاران در حوزه زندگی شخصی و حرفه‌ای، فراهم آوردن ابزاری برای مدیریت دانش و تجربه‌های کارکنان ایرانسل در بخش‌ها و سطوح مختلف و نیز ایجاد فرصت یادگیری و تمرین مهارت ارائه مؤثر ایده‌ها و تجربه‌ها است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=10305

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.