• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

نحوه حضور کارکنان و ساعات جدید کار واحدهای ستادی و شعب پست بانک ایران اعلام شد

  • کد خبر : 18744
  • 20 تیر 1400 - 13:56
نحوه حضور کارکنان و ساعات جدید کار واحدهای ستادی و شعب پست بانک ایران  اعلام شد

با توجه به اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۴/۱۷ شورای هماهنگی بانکها و تداوم شرایط خاص جوی و ضرورت صرفه جویی در مصرف برق و به منظور حفظ سلامتی افراد و کمک به قطع زنجیره بیماری کرونا ، نحوه حضور کارکنان و ساعات جدید فعالیت واحد های ستادی، شعب و باجه های بانکی روستایی پست بانک ایران اعلام شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، مطابق بخشنامه شماره ۰۰/۹۵/ب مورخ ۱۴۰۰/۴/۱۹ معاونت سازمان و برنامه ریزی بانک ، ساعات فعالیت کلیه واحد ها در ایام هفته (شنبه تا چهارشنبه ) تا اطلاع ثانوی ۶:۳۰ صبح لغایت ۱۳:۳۰ بعد ازظهر و برای ارائه خدمات به مشتریان ۷ لغایت ۱۳ خواهد بود.

طبق این بخشنامه کلیه واحدهای ستادی و  صف (شعب و باجه های بانکی روستایی ) در روز های پنجشنبه تا پایان مرداد ماه سالجاری تعطیل می باشد و طبق اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ؛ سامانه های بین بانکی ساتنا و چکاوک در ایام مذکور تعطیل و تسویه عملیات مربوط به سامانه پایا نیز طبق روال روز های تعطیل صرفا در یک سیکل کاری انجام خواهد شد.

این بخشنامه می افزاید ، نحوه حضور کارکنان در کلیه واحدها ، مطابق با بخشنامه ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ ؛ متناسب با وضعیت  هشدارهای اعلامی (قرمز ،نارنجی و زرد ،) شهرها ، برنامه ریزی و صورت می پذیرد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=18744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.